Voolutugevus (A) | 6 |
---|---|
Pinge [V] | 11.5 |
Installatsiooni sügavus (mm) | 20.5 |
FIAT | 71735460 |
---|---|
FORD | B2A |
FORD | 6 132 246 |
ISKRA | 11.720.614 |
---|---|
ISKRA | 11.721.002 |
ISKRA | 11.721.034 |
ISKRA | 11.721.035 |
ISKRA | 11.721.038 |
ISKRA | 11.721.086 |
ISKRA | 11.721.117 |
ISKRA | 11.721.126 |
ISKRA | 11.721.656 |
BOSCH | GLP010 |
NGK | 3873 |
NGK | 4645 |
NGK | 5915 |
NGK | 7545 |
NGK | DP23 |
NGK | DP3 |
NGK | D-Power 23 |
NGK | D-Power 3 |
NGK | Y-910J |
NGK | Y-910R |
NGK | Y-911J |
NGK | Y-935U |
VALEO | C 203R |
DELPHI | D 12 |
NGK | Y-907R |
LUCAS ELECTRICAL | HDS218 |
BorgWarner (BERU) | 0 100 226 198 |
LUCAS ELECTRICAL | HDS337 |
Motorcraft | 61 32 246 |
Motorcraft | 84FF6-M090-B2A |
LUCAS | HDS337 |
BOSCH | 0 250 202 033 |
BOSCH | 250201017 |
BRISK | 21R02 |
FAE | 74142 |
BOSCH | 0 250 201 024 |
BOSCH | GLP186 |
MAGNETI MARELLI | 062582804304 |
MAGNETI MARELLI | 062500300304 |
BOSCH | 0 250 201 017 |
VALEO | 345210 |
CHAMPION | CH 79 |
KAGER | 65-2050 |
HIDRIA | H1 006 |
NGK | 4791 |
DENSO | DG-123 |
BOSCH | 0 250 202 001 |
NGK | 3617 |
NGK | 4290 |
NGK | 4751 |
FEBI BILSTEIN | 15962 |
NGK | 4479 |
CHAMPION | CH147/002 |
DENSO | DG-004 |
BorgWarner (BERU) | GN927 |
SWAG | 50 91 5962 |
CHAMPION | CH79/002 |
BorgWarner (BERU) | G 4 |
BorgWarner (BERU) | 0 100 221 132 |
BorgWarner (BERU) | 0 100 226 198 |
BorgWarner (BERU) | 631 MJ |
BorgWarner (BERU) | GN927 |
BorgWarner (BERU) | GV 631 |
BorgWarner (BERU) | 100221132 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname