Avamistemperatuur (°C) | 87 |
---|---|
Täiendav tooteinfo | koos tihendiga |
VOLVO | 002238075 |
---|---|
VW | 035 121 113 A |
VW | 035 121 113 B |
VW | 067121113 |
VW | 069121113 |
VW | 069 121 113 A |
VW | 069 121 113 S |
VW | 069 121 113 S1 |
VW | 069 121 113 S2 |
VW | 069 121 113 S3 |
VOLVO | 2238075 |
VOLVO | 272246 |
VOLVO | 2722460 |
VOLVO | 273728 |
VOLVO | 273728-6 |
VOLVO | 3273728 |
VW | 67121113 |
VW | 691 211 111 3 |
VW | 69121113 |
VW | 69 121 113 |
VW | 35121113B |
VW | 6712111113 |
MERCEDES-BENZ | 617 200 24 15 |
CALORSTAT by Vernet | 1535.87J |
---|---|
MAHLE FILTER | TX 25 87D |
FENOX | TS088 |
JP GROUP | 1114601310 |
DODA | 1040230088 |
PATRON | PE21010 |
MEYLE | 282 870 006 |
BEHR | 2.114.87 |
MEYLE | 028 280 0001 |
CALORSTAT by Vernet | TH5968.87 |
TOPRAN | 101 522 755 |
AUTOMEGA | 3,0121E+11 |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 07.19.199 |
MOTORAD | 247-88K |
MEYLE | 028 287 0006 |
EPS | 1.880.256 |
BorgWarner (Wahler) | 4088.87D |
BorgWarner (Wahler) | 4116.87D1 |
CALORSTAT by Vernet | TH5968.87J |
BEHR | TX 25 87D |
FEBI BILSTEIN | 17896 |
FEBI BILSTEIN | 18278 |
BGA | CT5358 |
SWAG | 30 91 8278 |
MAHLE | TX 25 87D |
ABAKUS | 053-025-0006 |
MAHLE FILTER | TX 25 71 D |
BorgWarner (Wahler) | 4088.87D |
BorgWarner (Wahler) | 411687D1 |
zentparts | Z45564 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname