Laius (mm) | 27 |
---|---|
Kaal (kg) | 0.293 |
Hammaste arv | 223 |
SUBARU | 13028AA080 |
---|---|
SUBARU | 13028AA181 |
SUBARU | 13028-AA21A |
SUBARU | 13028AA21A |
SUBARU | 13028AA21B |
SUBARU | 13028-AA21C |
SUBARU | 13028AA21C |
SUBARU | 13028-AA230 |
SUBARU | 13028AA230 |
NISSAN | 13028AA231 |
SUBARU | 13028KA181 |
SUBARU | 13160AA080 |
SUBARU | 13028 KA181 |
CONTITECH | CT1050 |
---|---|
DAYCO | 94866 |
GATES | 5537XS |
VEYANCE | G1510H |
QUINTON HAZELL | QTB621 |
AE | TB686 |
BOSCH | 1 987 949 570 |
QUINTON HAZELL | QTB779 |
UNIPART | GTB1537XS |
ACDelco | AB11399S |
FLENNOR | 4426V |
NIPPARTS | J1127010 |
FAI AutoParts | 60223 |
HUTCHINSON | 223 AHP 27 |
OPTIBELT | ZRK 1320 |
Schaeffler INA | 536 0313 10 |
MAGNETI MARELLI | 340018181088 |
GK | 791329 |
IPD | 29-0324 |
LYNXauto | 223BL27 |
GATES | 5667XS |
DAYCO | 223SHP270H |
FAI AutoParts | G1510H |
OPTIMAL | R-1454 |
GATES | T304 |
GATES | 5537 |
TRISCAN | 8645 5537XS |
PEX | 202413 |
JAPANPARTS | DD-707 |
ASHIKA | 40-07-707 |
SUN | A702YU27MM |
Schaeffler LuK | 536031300 |
BOSCH | 1 987 AE1 221 |
DAYCO | 223RHP270H |
DAYCO | 95307 |
MAGNETI MARELLI | RR1088 |
JAPANPARTS | J DD-707 |
JAPANPARTS | 4007707 |
ASHIKA | DD707 |
FA1 | 60223 |
FA1 | G1510H |
YAMATO | E37010 |
CONTINENTAL CTAM | CT1050 |
SUN | A702YU26MM |
zentparts | Z22861 |
GATES | 5537S |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname