Keermemõõt | M10x1,25 |
---|---|
Rakendustüüp | mehhaaniliselt |
Võtme suurus | 14 |
KIA | 0B001 66490B |
---|---|
KIA | 0B001-66-490B |
KIA | 0B001-66-490C |
TOYOTA | 84340-01010 |
TOYOTA | 84340-10020 |
TOYOTA | 84340-28010 |
TOYOTA | 84340-30030 |
HOLDEN | 8434030030 |
TOYOTA | 84340-30040 |
HOLDEN | 8434030040 |
TOYOTA | 84340-32010 |
DAIHATSU | 84340-87401-000 |
GENERAL MOTORS | 94 840 335 |
GENERAL MOTORS | 94 849 185 |
GENERAL MOTORS | 94 851 307 |
MAZDA | B001-66-490 |
MAZDA | B001-66-490A |
MAZDA | B001-66-490B |
MAZDA | B002-66-490 |
MAZDA | B002-66-490 A |
VW | J84 340 300 30 |
KIA | KKY01-66-490 |
KIA | KKY01-66490 |
KIA | MB002 66490A |
KIA | MB002-66-490A |
MITSUBISHI | MB-435457 |
KIA | MDX50-66490 |
KIA | MDX50 66490 |
MITSUBISHI | MR-122560 |
MITSUBISHI | MR-329967 |
MITSUBISHI | MR329967 |
FORD | UH71 66490 |
MAZDA | UH71-66-490 |
MAZDA | B002-66-490A |
MITSUBISHI | MB435457 |
MITSUBISHI | MR122560 |
BREMI | 10765/15 |
---|---|
QUINTON HAZELL | XBLS24 |
ERA | 330039 |
MEAT & DORIA | 35004 |
FACET | 7.1017 |
INTERMOTOR | 51410 |
CALORSTAT by Vernet | 4563 |
ERA | 330081 |
BLUE PRINT | ADT34702 |
LUCAS ELECTRICAL | SMB 408 |
ANGLI | 400 |
KW | 510 017 |
HELLA | 6DF 007 364-001 |
QUINTON HAZELL | XBLS201 |
CALORSTAT by Vernet | BS4563 |
VEMO | V37-73-0005 |
INTERMOTOR | 51410 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname