Õlitootja soovitus | ALLISON C-4 |
---|---|
Õlitootja soovitus | Caterpillar TO-2 |
Õlitootja soovitus | CNH MAT 3525 |
Õlitootja soovitus | New Holland NH 410B |
Sertifitseerimine ACEA järgi | E7 |
Sertifitseerimine API järgi | CI-4 |
Viskoossusklass ISO järgi | VG 68 |
Maht [Liiter] | 20 |
Pakendi tüüp | Kanister |
Spetsifikatsioon | AFNOR 48603 HV |
Õlitootja soovitus | FORD ESN M2C 121E |
Õlitootja soovitus | FORD ESN M2C 134D |
Õlitootja soovitus | FORD ESN M2C 159C |
Õlitootja soovitus | FORD ESN M2C 41B |
Õlitootja soovitus | NEW HOLLAND NH 024C |
Sertifitseerimine ACEA järgi | E2 |
Sertifitseerimine API järgi | GL-4 |
Seeria | DS SUPERAGRI 10W30 |
Spetsifikatsioon | API CF-4 / SF |
Õlitootja soovitus | ALLISON TRANSM. C-4 |
Õlitootja soovitus | CIH MS1118/1207/1209 |
Õlitootja soovitus | CNHTC CNH MAT 3525 |
Õlitootja soovitus | JDM J27 / J20C |
Õlitootja soovitus | MB 227.1/228.1/228.3 |
Õlitootja soovitus | MF CMS M 1127 |
Õlitootja soovitus | MF CMS M 1135 |
Õlitootja soovitus | MF CMS M 1144 |
Õlitootja soovitus | MF CMS M 1145 |
Õlitootja soovitus | NEW HOLLAND NH 324B |
Õlitootja soovitus | NEW HOLLAND NH 540B |
Õlitootja soovitus | SAME DEUTZ - FAHR |
Valmistaja luba | ZF TE-ML 06B/06N/07B |
Viskoossusklass SAE järgi | 10W-30 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname