Asukoht | Esisild |
---|---|
Pikkus (mm) | 330 |
DACIA | 6001547819 |
---|---|
RENAULT | 7700308909 |
RENAULT | 7704003913 |
RENAULT | 8427528 |
RENAULT | 8200 778 628 |
DACIA | 8200 778 628 |
RENAULT | 60 01 547 819 |
DACIA | 60 01 551 098 |
RENAULT | 60 01 551 098 |
RENAULT | 77 01 069 538 |
ALPINE | 7700 308 909 |
ALPINE | 7704 003 913 |
AUTOMEGA | 1200465 |
---|---|
ASHUKI | E925-03 |
PEX | 32037 |
Brake ENGINEERING | BH772798 |
LPR | 6T46004 |
OJD (QUICK BRAKE) | 32.037 |
UNIPART | GBH595 |
OPTIMAL | BSL-451 |
SASIC | SBH4091 |
MOTAQUIP | LVBH1728 |
MOTAQUIP | VBH518 |
OJD (QUICK BRAKE) | 32.309 |
OPTIMAL | BSL-2374 |
LUCAS ELECTRICAL | PHA243 |
OBTEC A/S | 810.271857 |
EURODEAL AUTOPARTS | 32.037 |
TOPRAN | 701 118 |
METZGER | 32.037 |
ATE | 24.5111-0300.3 |
TEXTAR | 40032000 |
QUINTON HAZELL | BFH4481 |
FEBI BILSTEIN | 12300 |
TRW | PHA243 |
FERODO | FHY2043 |
TRISCAN | 8150 25103 |
DELPHI | LH2798 |
METZGER | 4112798 |
NK | 853912 |
MAPCO | 3723 |
CORTECO | 19020436 |
A.B.S. | SL 3227 |
CEF | 510642 |
BOSCH | 1 987 476 699 |
FTE | 300.430E.0 |
BREMBO | T 68 012 |
BOSCH | 1 987 481 032 |
JURID | 171004J |
BORG & BECK | BBH6212 |
REMSA | 1924.06 |
MEYLE | 16-14 525 0018 |
MGA | F4642 |
AKRON-MALÒ | 8443 |
APEC braking | HOS3080 |
ADRIAUTO | 411.121 |
APEC | HOS3080 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname