Asukoht | Esisild |
---|---|
Laius (mm) | 39 |
Siseläbimõõt [mm] | 39 |
Välisläbimõõt [mm] | 74 |
Täiendav tooteinfo 2 | koos integreeritud ABS-anduriga |
Täiendav tooteinfo 2 | koos mutriga |
FORD | 1 484 266 |
---|---|
FORD | 1484269 |
FORD | 1 484 269 |
FORD | 2T14-1215-BA |
FORD | 2T14-1K018-BA |
FORD | 2T14-1K018-BB |
FORD | 4366990 |
FORD | 4 366 990 |
FORD | 4 410 218 |
FORD | 4410219 |
FORD | 4 410 219 |
FORD | 2T14-1K018-AA |
FORD | 2T14-1K018-AB |
SAAB | 42 42 202 |
SAAB | 46 89 923 |
SCHAEFFLER GRUPPE | 713 6788 70 |
---|---|
BENDIX | 050260B |
SKF | VKBA6519 |
SKF | VKBA 6520 |
A.B.S. | 200967 |
A.B.S. | 201074 |
GSP | GK6520 |
FIRST LINE | FBK997 |
TRISCAN | 8530 16137 |
NK | 752537 |
MAPCO | 26688 |
MOOG | FD-WB-11205 |
FEBEST | DAC39740039M-KIT |
CX | CX1015 |
CX | CX989 |
SKF | VKBA 6731 |
SWAG | 50 93 1379 |
MEYLE | 714 650 0017 |
SNR | R141.05 |
QUINTON HAZELL | QWB1352 |
SNR | R141.06 |
FEBI BILSTEIN | 19652 |
SPIDAN | 27060 |
RUVILLE | 5276 |
SPIDAN | 27066 |
RUVILLE | 5275 |
QUINTON HAZELL | QWB1304 |
FEBI BILSTEIN | 31379 |
DELPHI | BK1432 |
QUINTON HAZELL | QWB1419 |
FEBI BILSTEIN | 31378 |
Schaeffler FAG | 713 6788 70 |
Schaeffler FAG | 713 6788 80 |
OPTIMAL | 301211 |
OPTIMAL | 301574 |
Dr!ve+ | DP2010.10.0044 |
EGT | 554374EGTk |
CX | CX810 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname