Pidurisüsteem | Bosch |
---|---|
Pidurisadula kolvi läbimõõt [mm] | 48 |
Pidurisadula tüüp | Pidurisadul (2 kolbi) |
FORD | 4055819 |
---|---|
NISSAN | 410019X225 |
FORD | YC152B120AA |
NISSAN | YC152B120AA |
NISSAN | 41000 9X200 |
NISSAN | 41000 9X201 |
ATE | 240592 |
---|---|
TEXTAR | 38064400 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J3221060 |
TRW | BHV555E |
FTE | RX489858A0 |
BUDWEG CALIPER | 343137 |
NK | 2125144 |
A.B.S. | 629932 |
Brake ENGINEERING | CA1957R |
sbs | 13012125144 |
BOSCH | 0 986 474 272 |
BOSCH | 0 204 204 993 |
METZGER | 6250468 |
Delco Remy | DC83137 |
DRI | 3210610 |
BENDIX | 694098B |
BOSCH | 0 204 001 938 |
DELPHI | LC7372 |
ELSTOCK | 83-1160 |
CARDONE | 384135 |
BREMBO | F 24 109 |
FERODO | FCL694098 |
TRISCAN | 8170 343137 |
MAPCO | 4787 |
GIRLING | 7110555 |
HELLA | 8AC 355 387-861 |
ATE | 24.3481-1784.5 |
ELSTOCK | 83-1160-004 |
DRI | 3210610010 |
SHAFTEC | BC9153R |
BOSCH | 0 204 201 430 |
PAGID | 76132 |
Delco Remy | RAB94248 |
ERA Benelux | BC63137 |
ERA | BC63137 |
DA SILVA | ET7813 |
SNRA | 1274048 |
FRIESEN | 701692 |
DEPA | ET73137 |
DRI | 32.1061.0000 |
ELSTOCK | 831160000 |
SERA | 3274048 |
BOSCH | 986474272 |
BOSCH | 204001938 |
GENERAL RICAMBI | FO6158 |
HERTH+BUSS ELPARTS | J3221060 |
REMY | DC83137 |
RE-EX | 506-03241 |
STARTCAR | 6274048 |
TMI | BR003241 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname