Pumbatüüp | Monopump |
---|---|
Pistikukatte kuju | ristkülik |
OE-numbri jaoks | 85330 60170 |
Pistikkontaktide arv | 2 |
Rakendustüüp | elektriline |
TOYOTA | 85330 47010 |
---|---|
TOYOTA | 85330 60150 |
TOYOTA | 85330 60170 |
TOYOTA | 85330 71010 |
MAZDA | FE01 67 482 |
MAZDA | G22C 67 482 |
TOYOTA | 8533021010 |
CASCO | CWP86000AS |
---|---|
WE PARTS | 441450132 |
JAPKO | 156300 |
METZGER | 2220079 |
BLUE PRINT | ADT30305 |
MAXGEAR | 45-0048 |
ASHUKI | T815-40 |
QUATTRO FRENI | QF00N00079 |
QUATTRO FRENI | QF00T00974 |
QUATTRO FRENI | QF00N00081 |
QUATTRO FRENI | QF00T00976 |
QUATTRO FRENI | QF00T00918 |
QUATTRO FRENI | QF00N00023 |
QUATTRO FRENI | QF00T00977 |
QUATTRO FRENI | QF00N00082 |
TRICLO | 190402 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J5413000 |
MDR | MWN-9300 |
CSV electronic parts | CBL5195 |
ZZVF | ZV674G2 |
JAPANPARTS | WP-300 |
ASHIKA | 156-03-300 |
SIDAT | 5.5193 |
FISPA | 5.5193 |
SANDO | SWP86000.0 |
PEMEBLA | JAPWP-300 |
OSSCA | 31945 |
ACKOJA | A70-08-0005 |
FEBI BILSTEIN | 109275 |
FISPA | 5.5328 |
WE PARTS | 462360006 |
ASHUKI | T815-40 |
ERA | 465089 |
SIDAT | 5.5328 |
PATRON | P19-0026 |
3RG | 88804 |
SWAG | 33 10 6824 |
MEYLE | 30-14 870 0001 |
AIC | 72082 |
AUTOTEAM | E5193 |
AUTOTEAM | E5328 |
VEMA | 330014 |
CAUTEX | 774776 |
Metalcaucho | 32169 |
STC | T432169 |
PATRON | P19-0078 |
FARE SA | 35804 |
QUATTRO FRENI | QF00N00080 |
ASHUKI by Palidium | T815-40 |
ELTA AUTOMOTIVE | EW5520 |
MAPCO | 90562 |
LUCAS | LRW5520 |
ESEN SKV | 15SKV030 |
FAST | FT00367 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname