Pikkus (mm) | 334 |
---|---|
Laius (mm) | 238 |
Kõrgus (mm) | 42 |
Filtritüüp | Aktiivsöefilter |
Baasversioon (toote nr) | K 1384 |
VOLVO | 31404469 |
---|---|
VOLVO | 31407748 |
VOLVO | 31434971 |
VOLVO | DN099003 |
VOLVO | 32260903 |
BEHR | DN099002 |
---|---|
CORTECO | CC1523 |
BALDWIN | PA10098 |
TECNOCAR | EC757 |
BLUE PRINT | ADF122525 |
A.L. FILTER | ALC6562 |
MULLER FILTER | FC491 |
FRAM | CFA12155 |
UFI | 54.293.00 |
HENGST FILTER | E4936LC |
FEBI BILSTEIN | 48510 |
SWAG | 55 94 8510 |
CORTECO | 49363445 |
ALCO FILTER | MS-6518C |
COMLINE | EKF419A |
MULLER FILTER | FK491 |
PURFLUX | AHC534 |
FILTRON | K 1384A |
MANN-FILTER | CUK 34 003 |
KNECHT | LAK 1185 |
BOSCH | 1 987 435 559 |
MAGNETI MARELLI | 350208065890 |
MAPCO | 67854 |
WIX FILTERS | WP2153 |
KOLBENSCHMIDT | 50014832 |
MOTAQUIP | LVCF661 |
MISFAT | HB287C |
TECNECO FILTERS | CK34003C |
EUROREPAR | 1640609380 |
VEMO | V95-31-1217 |
MAHLE | LAK 1185 |
CoopersFiaam | PCK8492 |
MANN-FILTER | FP 34 003 |
CLEAN FILTERS | NC2432CA |
LAUTRETTE | EKR7348 |
KOLBENSCHMIDT | 4832-ACC |
MEYLE | 512 320 0008 |
SCT - MANNOL | SAK339 |
QUINTON HAZELL | QFC0480 |
MFILTER | K 9178C |
EUROREPAR | 1684680880 |
Dr!ve+ | DP1110.12.0202 |
MAGNETI MARELLI | BCF589C |
HENGST FILTER | E4936LB |
FIL FILTER | HCK 7353 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J1340869 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname