Keermemõõt | 10x1.5 |
---|---|
Korpusevärv | valge |
Pistikkontaktide arv | 2 |
FORD | 1071766 |
---|---|
FORD | 1108931 |
FORD | 1121670 |
FORD | 1320256 |
CITROEN | 1338 F0 |
FORD | 1483838 |
FORD | 1557880 |
FORD | 1710153 |
FORD | 1742823 |
FORD | 1770525 |
FIAT | 96 6014 2880 |
FORD | 988F-6G004-CC |
FORD | 988F-6G004-DA |
FORD | 9C11-6G004-DA |
FORD | 9C11-6G004-DB |
FORD | 9C11-6G004-DC |
FORD | 9C11-6G004-DD |
JAGUAR | JDE10862 |
JAGUAR | JDE3422 |
JAGUAR | JDE8253 |
FORD | XS7F-6G004-AB |
FORD | XS7F-6G004-AC |
FORD | XS7F-6G004-AD |
PEUGEOT | 1338-F0 |
FORD | 988F-6G004-DB |
FORD | G4D3-6G004-AA |
JAGUAR | JDE 36471 |
LAND ROVER | LR074069 |
FORD | G4D3-6G004-AB |
JAGUAR | JDE 40239 |
FORD | 1 118 099 |
FORD | 1 327 977 |
FORD | 988F-6G004-CB |
FORD | YS4Z-6G004-AB |
LAND ROVER | LR115083 |
JAGUAR | JD6 1143 |
JAGUAR | JDE41205 |
LAND ROVER | LR155114 |
FORD | 5 314 682 |
FORD | 988F-6G004-CD |
JAGUAR | C2S52775 |
STANDARD AUTOMOBILE | TS-431 |
FORD | G4D3-6G004-AC |
CALORSTAT by Vernet | WS3149 |
---|---|
MAGNETI MARELLI | 171916011480 |
QUINTON HAZELL | XEMS238 |
INTERMOTOR | 55169 |
METZGER | 0905328 |
ERA | 330792 |
MEAT & DORIA | 82416 |
HOFFER | 7472416 |
FACET | 7.3289 |
CALORSTAT by Vernet | WS3119 |
SIDAT | 82.324 |
EPS | 1.830.289 |
KW | 530 289 |
LUCAS ELECTRICAL | SNB1313 |
INTERMOTOR | 55169 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname