LIQUI MOLY Mootori sisepesu 1019

Preemium
16,23 €
13.05.2024
12
Tähelepanu! Tegemis on masintõlkega ja teatavad sõnad ei pruugi olla täpselt tõlgitud
Liqui Moly mootoripuhastus

lihtne kasutada
väga ökonoomne
ei ründa tavalisi tihendusmaterjale
testitud tahkete osakeste filtrite ja katalüüsmuundurite jaoks
vähendab saasteainete heitkoguseid
kiire ja tõhus puhastus
õrn puhastus
hoiab ära määrdepuuduse
testitud turboülelaaduriga

Väga tõhus lisandite kombinatsioon mootori sisemuse mustuse tõhusaks eemaldamiseks enne õlivahetust. Lahustab õlijäägid ja ladestused, ümbritseb mustuseosakesed ja transpordib need õliringlusest välja vanaõli tühjendamisel. Värske õli suudab seejärel puhastatud mootoris oma täieliku jõudluse anda. See tagab õli kiire läbitungimise, mootori optimaalse jõudluse, minimeeritud kulumise ja väiksema heitgaasi.

Sobib kõikidele müügilolevatele mootoriõlidele tahkete osakeste filtriga (DPF/GPF) ja bensiini- ja diiselmootorites. Võib ohutult kasutada sõidukites, mille hammasrihm töötab õlis. Ei sobi märgsiduriga mootorratastele. 500 ml-st piisab kuni 5 l õli jaoks. Testitud kasutamiseks katalüüsmuundurite ja turboülelaaduritega.

Rakendus

500 ml-st piisab kuni 5 l õli jaoks. Lisage mootoriõlile töötemperatuuril enne õlivahetust. Pärast toote lisamist laske mootoril töötada tühikäigul u. 10 minutit. Seejärel vaheta õli ja filter. Ühildub kaubanduslikult saadavate mootoriõlidega.
Maht (ml) 500
Seeria Motor Clean
Pakendi tüüp Toos

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname