Pikkus (mm) | 59.3 |
---|---|
Kaal (kg) | 0.22 |
Siseläbimõõt [mm] | 14.2 |
Välisläbimõõt [mm] | 43.5 |
Paaristoote koodid | 271512 |
CITROEN | 96 760 321 80 |
---|---|
PEUGEOT | 96 760 321 80 |
OPEL | 3 637 432 |
VAUXHALL | 3 637 432 |
CORTECO | 49398429 |
---|---|
HUTCHINSON | 562212 |
DELPHI | TD1720W |
BORG & BECK | BSK7954 |
SIDEM | 853655 |
OCAP | 1216248 |
BIRTH | 2803 |
KAWE | 8500 28872 |
ORIGINAL IMPERIUM | 1395 |
DYS | 37-22973 |
FIRST LINE | FSK7954 |
VEMA | 23920 |
MONROE | L28872 |
QUINTON HAZELL | EMS8699 |
SWAG | 64 10 7187 |
SPIDAN | 412284 |
MEYLE | 11-14 610 0037 |
Metalcaucho | 02142 |
MOOG | CI-SB-13993 |
VAICO | V22-0407 |
LEMFÖRDER | 37930 01 |
TOPRAN | 723 828 |
TALOSA | 57-06548 |
FEBI BILSTEIN | 107187 |
Metalcaucho | T402142 |
TRISCAN | 8500 28872 |
FAI AutoParts | SS9815 |
OPTIMAL | F9-0007 |
AKRON-MALÒ | 30514 |
OPEN PARTS | SSS1164.11 |
FRAP | FSB15085 |
BGA | BU0882 |
SASIC | 2250034 |
SKF | VKDS 333071 |
Schaeffler FAG | 829 0611 10 |
MAXGEAR | 72-5017 |
CAUTEX | 755643 |
APEC braking | AST8251 |
DENCKERMANN | D300492 |
NAPA | NST8251 |
METZGER | 52033008 |
USN | SP271512 |
RIDEX | 251T0596 |
GSP | 535531 |
MAGNETI MARELLI | 030607021275 |
COMLINE | CRB3520 |
MOTAQUIP | LVSK1386 |
APEC | AST8251 |
KAVO PARTS | SCR-10421 |
FEBEST | PGAB-C5AS |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname