Asukoht | Tagasild |
---|---|
Trumli läbimõõt [mm] | 230 |
Keermemõõt | M12x1,5 |
Piduritrumli läbimõõt väljaspool [mm] | 230 |
Maksimaalne kulunud trumli mõõt [mm] | 231.5 |
Sisemine piduritrumli kõrgus [mm] | 51.5 |
Piduritrumli kogukõrgus [mm] | 84.5 |
Aukude arv | 4 |
Ava Ø (mm) | 100 |
Läbimõõt,vastus (mm) | 52 |
Siseläbimõõt 2 (mm) | 39.9 |
VW | 357501615 |
---|---|
VW | 357 501 615 |
FERODO | FDR329130 |
---|---|
sbs | 1825254719 |
QUINTON HAZELL | BTF264 |
OMC | 100610 |
TEXTAR | 98100 0123 |
JURID | 82 820 08 063 |
PEX | 150088 |
LPR | 7D0233 |
JURID | 329120J |
TEXTAR | 98100012301 |
APEC braking | DRM9702 |
FIRST LINE | FBR724 |
SWAG | 30 91 4272 |
MAXGEAR | 19-0835 |
BOSCH | 986477042 |
DELPHI | BT264 |
METELLI | 18-0192K |
QH Benelux | 66251 |
HELLA | 8DT 355 301-711 |
TEXTAR | 24.0223-0012.1 |
DELPHI | BF320 |
JP GROUP | 1163501009 |
PAGID | 63913 |
JURID | 329130J |
BENDIX | 329130B |
MINTEX | MBD218 |
QUINTON HAZELL | BDR264 |
FEBI BILSTEIN | 14272 |
TRW | DB4188 |
NK | 254719 |
MGA | TR7456 |
BOSCH | 0 986 477 042 |
BREMBO | 14.5927.10 |
ZIMMERMANN | 600.1960.00 |
METELLI | 18-0192 |
ROADHOUSE | 7073.00 |
ATE | 24.0223-0012.1 |
A.B.S. | 2373-S |
Brake ENGINEERING | DR961810 |
TRISCAN | 8120 29201 |
MEYLE | 115 523 1089 |
REMSA | 7073.00 |
BOSCH | 0 986 477 257 |
APEC braking | DRM9702 |
DACO Germany | 304790 |
EGT | 410085EGT |
APEC | DRM9702 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname