Asukoht | ees |
---|---|
Asukoht | all |
Asukoht | esisild paremal |
Asukoht | esisild vasakul |
Kõrgus (mm) | 59.5 |
Vajaminev tükihulk | 2 |
Siseläbimõõt [mm] | 14 |
Täiendav tooteinfo | ilma kinnituseta |
soovitatav vahetada paarikaupa | |
Välisläbimõõt [mm] | 43 |
Seeria | MEYLE-ORIGINAL: True to OE. |
CITROEN | 96 760 321 80 |
---|---|
PEUGEOT | 96 760 321 80 |
PEUGEOT | 98 200 813 80 |
PEUGEOT | 98 200 812 80 |
PEUGEOT | 9820381580 |
PEUGEOT | 9820381680 |
CITROEN | 9816865580 |
CITROEN | 9816865480 |
PEUGEOT | 9816865580* |
PEUGEOT | 9816865480* |
PEUGEOT | 98 463 292 80 |
CITROEN | 98 463 295 80 |
CITROEN | 98 463 290 80 |
PEUGEOT | 98 463 290 80 |
PEUGEOT | 9846329580 |
PEUGEOT | 9846329780 |
HUTCHINSON | 562212 |
---|---|
DELPHI | TD1720W |
BORG & BECK | BSK7954 |
SIDEM | 853655 |
A.B.S. | 271512 |
OCAP | 1216248 |
FIRST LINE | FSK7954 |
MONROE | L28872 |
QUINTON HAZELL | EMS8699 |
SPIDAN | 412284 |
MOOG | CI-SB-13993 |
VAICO | V22-0407 |
LEMFÖRDER | 37930 01 |
TOPRAN | 723 828 |
FEBI BILSTEIN | 107187 |
FAI AutoParts | SS9815 |
OPTIMAL | F9-0007 |
SKF | VKDS 333071 |
Schaeffler FAG | 829 0611 10 |
EUROREPAR | 1682729680 |
EUROREPAR | 1682729580 |
EUROREPAR | 1682729180 |
EUROREPAR | 1682729080 |
METZGER | 52033008 |
FAI AutoParts | SS10207 |
TALOSA | 723 828 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname