Asukoht | Tagasild |
---|---|
Stabilisaatori läbimõõt [mm] | 17 |
Vajaminev tükihulk | 1 |
Siseläbimõõt [mm] | 11 |
Seeria | MEYLE-ORIGINAL-KIT: Better solution for you! |
Täiendav tooteinfo 2 | poltide/kruvidega |
MERCEDES-BENZ | 000 995 34 02 |
---|---|
VW | 2E0 511 235 F |
VW | 2E0 511 413 M |
MERCEDES-BENZ | 906 326 19 40 |
MERCEDES-BENZ | 906 326 21 81 |
MERCEDES-BENZ | A0009953402 |
MERCEDES-BENZ | A906 326 1940 |
MERCEDES-BENZ | A906 326 2181 |
SPIDAN | 412499 |
---|---|
FEBI BILSTEIN | 45856 |
SIDEM | 850907 |
FAI AutoParts | SS7814K |
3RG | 60540 |
SWAG | 10 10 0315 |
VAICO | V30-2408 |
VAICO | V30-2409 |
BORG & BECK | BSK7161K |
FIRST LINE | FSK7161K |
VAICO | V10-3845 |
SWAG | 10 94 0445 |
BORG & BECK | BSK7860K |
VAICO | V30-2574 |
TOPRAN | 409 080 |
FIRST LINE | FSK7860K |
FEBI BILSTEIN | 100315 |
FEBI BILSTEIN | 45863 |
FEBI BILSTEIN | 40445 |
SWAG | 10 94 5856 |
SWAG | 10 94 5863 |
SWAG | 10 94 5876 |
MOOG | ME-SB-12547 |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 02.30.324 |
BORG & BECK | BSK7899K |
FIRST LINE | FSK7899K |
LEMFÖRDER | 39545 01 |
SKF | VKDS 458031 |
DELPHI | TD1141W |
Schaeffler FAG | 819 0221 10 |
Schaeffler FAG | 820 0012 30 |
DAYCO | DSS2030 |
METZGER | 52081309 |
APEC braking | AST8292 |
GATES | AWS2527 |
GATES | AWS1326 |
DELPHI | TD1141W-11B1 |
APEC | AST8292 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname