Asukoht | taga |
---|---|
Asukoht | Vasak ja parem |
max. pikkus (mm) | 328 |
min. pikkus (mm) | 252 |
Kolvivarda läbimõõt [mm] | 12.5 |
Läbimõõt,kinnituspunktid (mm) | 14 |
Amortisaatori kinnitamise tüüp | All silm |
Amortisaatori kinnitamise tüüp | silm üleval |
Kaal (kg) | 3.71 |
Toru läbimõõt [mm] | 63 |
Rakendustüüp | mehhaaniliselt |
MERCEDES-BENZ | 375 890 04 19 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 940 890 38 19 |
MERCEDES-BENZ | A375 890 04 19 |
MERCEDES-BENZ | A940 890 38 19 |
SACHS | 316 694 |
---|---|
BOGE | 27-N27-A |
SACHS | 290 251 |
SACHS | 313 949 |
SABO | 895238 |
MONROE | CB0150 |
DT Spare Parts | 4.62828 |
AUGER | 20230 |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 01.63.035 |
Magnum Technology | MC114 |
MAYSAN MANDO | Y6271101 |
MAYSAN MANDO | Y6271103 |
MAYSAN MANDO | Y6271105 |
STELLOX | 87-03448-SX |
CASALS | 99551 |
SEM LASTIK | 11459 |
SAMPA | 100.165 |
BERGKRAFT | BK9500251 |
PE Automotive | 013.534-10A |
ST-TEMPLIN | 09.070.7950.199 |
BOGE | 27-F30-0 |
DT Spare Parts | 4.62828 |
CUYMAR | 4208003 |
GOLD | 8430313 |
GOLD | 9430313 |
SCHNIEDER AUTOTECH | BZT13.00086 |
MEC-DIESEL | 80730800 |
IMEX | IMX 001940 890 38 19 |
KTK GERMANY | 25380 |
MANDO | MSS017460 |
KRAFTVOLL GERMANY | 15040020 |
KRAFTVOLL GERMANY | 15040027 |
zentparts | Z00016 |
GERMO | 65929 |
ETG Automotive | 02.01.89.228727 |
FENOX | A52240 |
ROTA | 20516430 |
TRIALLI | AG 15550 |
ASPART | 7CDE1006 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname