Kõrgus (mm) | 43.9 |
---|---|
Piduriketta liik | õhutusega |
Piduriketta paksus [mm] | 24 |
Minimaalne paksus [mm] | 21.8 |
Töötlus | High-carbon |
Välisläbimõõt [mm] | 280 |
Aukude arv | 5 |
Tsentri läbimõõt (mm) | 61 |
Pealispind | kaetud |
Kontrolltähistus | E1 90R-02C0592/1842 |
MERCEDES-BENZ | 415 420 0001 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 415 420 0701 |
RENAULT | 7701 209 839 |
RENAULT | 8201464604 |
MERCEDES-BENZ | 820 146 4604 |
RENAULT | 8671016877 |
RENAULT | 40 20 644 42R |
MERCEDES-BENZ | A415 421 0412 |
MERCEDES-BENZ | A 415 420 00 01 |
MERCEDES-BENZ | A 415 420 07 01 |
NISSAN | 4020600Q2G |
RENAULT | 402064230R |
RENAULT | 8660005363 |
MERCEDES-BENZ | A820 146 4604 |
EGT | 410425EGT |
---|---|
Auto Parts | 91-21248 |
VALEO | 197485 |
MINTEX | MDC2238 |
FERODO | DDF1733C |
MGA | D1805 |
sbs | 1815203974 |
JURATEK | REN181 |
BORG & BECK | BBD5211 |
PAGID | 55579 |
TEXTAR | 92257903 |
BORG & BECK | BBD5323 |
PILENGA | V798 |
ATE | 24.0126-0180.1 |
BREMBO | 09.8137.11 |
WOKING | P61411.10 |
FIRST LINE | BBD5163 |
FIRST LINE | BBD5323 |
APEC braking | DSK2713 |
TRISCAN | 8120 25158C |
ATE | 24.0126-0186.1 |
BREMBO | 09.D509.11 |
ST-TEMPLIN | 03.110.83890 |
METZGER | 6110003 |
ATE | 24.0124-0222.1 |
ATE-CN | 24.0124-0222.1 |
BOSCH | 0 986 479 S66 |
BORG & BECK | BBD5163 |
Brake ENGINEERING | DI956872 |
BLUE PRINT | ADR164306 |
COMLINE | ADC1593V |
TEXTAR | 92202403 |
TRW | DF6110 |
FERODO | DDF1733 |
BOSCH | 0 986 479 555 |
BREMBO | 09.A727.20 |
BREMBO | 09.A727.21 |
ZIMMERMANN | 470.2437.20 |
CAR | 142.1497 |
APEC braking | DSK2713 |
NAPA | PBD8434 |
APEC | DSK2713 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname