Asukoht | esisild mõlemapoolselt |
---|---|
Pikkus (mm) | 335 |
Materjal | Metall |
Täiendav tooteinfo | mutritega |
Varras | Stabilisaatori otsavarras |
CITROEN | 5087 45 |
---|---|
PEUGEOT | 5087 45 |
CITROEN | 5087 59 |
PEUGEOT | 5087 59 |
CITROEN | 5087 66 |
PEUGEOT | 5087 66 |
CITROEN | 5087 71 |
PEUGEOT | 5087 71 |
CITROEN | 5087 74 |
PEUGEOT | 5087 74 |
CITROEN | 96 288 787 |
PEUGEOT | 98 000 861 80 |
CITROEN | 1646621980 |
CITROEN | 16 073 234 80 |
PEUGEOT | 16 073 234 80 |
PEUGEOT | 98 088 682 80 |
CITROEN | 98 088 682 80 |
CITROEN | 16 348 837 80 |
PEUGEOT | 16 348 837 80 |
EGT | 131059EGT |
---|---|
MOTOTECHNIKA | 15-LS-08 |
KOIVUNEN OY | 022-CI111 |
JP GROUP | 3140401000 |
JP GROUP | 4140401500 |
TEKNOROT | P-240 |
LEMFÖRDER | 586 |
ASMETAL | 8680617011044 |
TOPRAN | 720 270 |
3RG | 21210 |
Schaeffler FAG | 818 0235 10 |
ASMETAL | 8680617011044 |
SPIDAN CHASSIS PARTS | 44539 |
OCAP | 0500488 |
SIDEM | 53069 |
BORG & BECK | BDL6433 |
MAPCO | 19348HPS |
MEYLE | 11-16 060 0026 |
RTS | 97-00733 |
LEMFÖRDER | 22651 02 |
QUINTON HAZELL | QLS5266S |
FEBI BILSTEIN | 17969 |
SWAG | 62 79 0021 |
DELPHI | TC880 |
MOOG | CI-LS-8417 |
MOOG | PE-LS-1573 |
SIDEM | 53060 |
TRW | JTS283 |
TALOSA | 50-09965 |
LEMFÖRDER | 22651 |
MEYLE | 11-16 060 0001/HD |
A.B.S. | 260115 |
AYD OE - Excellence | 96-01408 |
APLUS | 12519AP |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname