Asukoht | all |
---|---|
Asukoht | Tagasild |
Asukoht | Esisild |
Koonusetõus | 1/8 |
Keermemõõt | M40x1,5RHT |
koonusemõõt (mm) | 15.86 |
CITROEN | 3640 28 |
---|---|
PEUGEOT | 3640 28 |
CITROEN | 3640 34 |
PEUGEOT | 3640 34 |
CITROEN | 3640 71 |
PEUGEOT | 3640 71 |
CITROEN | 95 028 039 |
CITROEN | 96 233 739 |
EGT | 101015EGT |
---|---|
SOMORA | 226183 |
BOGE | 01.50516.0 |
LEMFÖRDER | 027 260 027 581 |
LEMFÖRDER | 69003450 |
QUINTON HAZELL | QSJ1184 |
KOIVUNEN OY | 021-PE43 |
NK | 5041912 |
OCAP | 0401551 |
LEMFÖRDER | 11592 04 |
QUINTON HAZELL | QSJ9424S |
BORG & BECK | BBJ5276 |
VAICO | V22-0048 |
FORMPART | 2103006 |
CORTECO | 49398886 |
JP GROUP | 4140300200 |
DENCKERMANN | D110014 |
3RG | 33206 |
Metalcaucho | 53031 |
ZEKKERT | TG-5150 |
TEKNOROT | P-106 |
KAWE | 8500 38501 |
TOPRAN | 720 224 |
RTS | 93-00790 |
ASMETAL | 8680617001724 |
ASMETAL | 8680617001724 |
Schaeffler FAG | 825 0256 10 |
SPIDAN CHASSIS PARTS | 46082 |
QUINTON HAZELL | QSJ1184S |
FEBI BILSTEIN | 11829 |
DELPHI | TC368 |
LEMFÖRDER | 11592 02 |
MOOG | PE-BJ-3347 |
TRW | JBJ125 |
LEMFÖRDER | 11592 |
MAPCO | 19425 |
SIDEM | 7989 |
OCAP | 0400309 |
BIRTH | CX9202 |
SASIC | 6403343 |
FAI AutoParts | SS524 |
LEMFÖRDER | 11592 03 |
BENDIX | 041270B |
SWAG | 62 78 0009 |
MEYLE | 11-16 010 3347 |
A.B.S. | 220036 |
NK | 5041928 |
APLUS | 11479AP |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname