Sisehambumus rattapool | 28 |
---|---|
Kaitsekummi materjal | Kumm |
Välisläbimõõt [mm] | 108 |
AUDI | 251 598 101A |
---|---|
VW | 251 598 101A |
AUDI | 431 407 311G |
VW | 431 407 311G |
AUDI | 431 407 331G |
VW | 431 407 331G |
AUDI | 431 498 103C |
VW | 431 498 103C |
AUDI | 443 407 331D |
VW | 443 407 331D |
AUDI | 443 498 103A |
VW | 443 498 103A |
AUDI | 431 498 103CX |
SEAT | 431 498 103CX |
SKODA | 431 498 103CX |
VW | 431 498 103CX |
RUVILLE | 75455S |
---|---|
QUINTON HAZELL | QVJ562 |
LÖBRO | 302287 |
GLO | 4051K |
GSP | 603001 |
SPIDAN | 20273 |
GENERAL RICAMBI | AU2012 |
TRISCAN | 8540 29206 |
NK | 514724 |
MAPCO | 16998 |
LÖBRO | 301160 |
LÖBRO | 301162 |
LPR | KVW806 |
RHIAG | E302287 |
SHAFTEC | PJ90N |
VEMA | 18384 |
BGA | CV0144B |
STARLINE | 10.18.607 |
INTERBRAKE | KVW8060 |
MEYLE | 100 498 0062 |
GLO | Q051K |
Delco Remy | DRC01002K |
RHIAG | E31584001 |
RHIAG | E301162 |
RHIAG | E301160 |
GENERAL RICAMBI | WW2043 |
SERCORE | 21014 |
BERTOLOTTI | SPI20273 |
SHAFTEC | PJ89N |
SWAG | 30 93 3250 |
CIFAM | 617-014 |
Multiparts | 14-146042 |
OPEN PARTS | CVJ5412.20 |
TrakMotive | 45-0069 |
EAI | CV24006 |
SKF | VKJA 8005 |
Schaeffler FAG | 771 0362 30 |
REMY | DRC01002K |
Multiparts | 14-146042 |
SNR | IJK54.011 |
VEMA | 18389 |
EAI | CV23005 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname