Pinge alates [V] | 14 |
---|---|
Pinge kuni [V] | 14.4 |
Tootja piirang | Bosch |
Laadepinge (V) | 14.2 |
Kasutuspinge [V] | 14 |
Pinge [V] | 12 |
Pistikuteostus-ID | CPU-D |
Spetsifikatsioon | BSS (COM) |
Spetsifikatsioon | BSS 3 |
COMi ID-kood | 6 |
Versioon | B-Circuit |
Versioon | Test Adaptor COM02 |
Spetsifikatsioon | Default Mode |
Spetsifikatsioon | Self Mode |
Spetsifikatsioon | Standby Mode |
Spetsifikatsioon | Variable V Setting |
Versioon | Test Adaptor COM01 |
Spetsifikatsioon | Field Out Duty Monit |
Spetsifikatsioon | Leakage Current Cont |
Spetsifikatsioon | Temperature and Fiel |
BMW | 12 31 7 561 924 |
---|---|
BMW | 12-31-7-561-924 |
BMW | 12 31 7 561 939 |
BMW | 12-31-7-561-939 |
WAI | IB6024 |
---|---|
BOSCH | F 00M 346 013 |
BOSCH | F 00M 346 024 |
BOSCH | F 00M 346 033 |
BOSCH | F 00M 346 089 |
MOBILETRON | 0-121-715-012 |
MOBILETRON | 0-121-715-016 |
MOBILETRON | 0-121-715-017 |
MOBILETRON | 0-121-715-018 |
MOBILETRON | 0-121-715-112 |
MOBILETRON | 0-121-715-116 |
MOBILETRON | 0-121-715-118 |
MOBILETRON | 12 31 7 542 351 |
MOBILETRON | 12 31 7 550 469 |
MOBILETRON | 12 31 7 551 254 |
MOBILETRON | 12 31 7 551 256 |
MOBILETRON | 12 31 7 557 789 |
MOBILETRON | 12 31 7 558 219 |
MOBILETRON | 12 31 7 558 220 |
MOBILETRON | 12 31 7 560 985 |
MOBILETRON | 12 31 7 560 986 |
MOBILETRON | 12 31 7 582 699 |
WAI | IB6024 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname