Pinge alates [V] | 14 |
---|---|
Pinge kuni [V] | 14.4 |
Tootja piirang | Bosch |
Laadepinge (V) | 14.2 |
Kasutuspinge [V] | 14 |
Pinge [V] | 12 |
Pistikuteostus-ID | CPU-D |
Spetsifikatsioon | LIN (COM) |
Spetsifikatsioon | LIN 1.3 |
Spetsifikatsioon | LIN-1-1 |
COMi ID-kood | 56 |
Versioon | B-Circuit |
Versioon | Test Adaptor COM02 |
Spetsifikatsioon | 19200 (4 Byte) |
Spetsifikatsioon | Default Mode |
Spetsifikatsioon | Field Current |
Spetsifikatsioon | Field Out Duty Montr |
Spetsifikatsioon | Leakage Current Cntr |
Spetsifikatsioon | Self Mode |
Spetsifikatsioon | Standby Mode |
Spetsifikatsioon | Temperature Current |
Spetsifikatsioon | Variable V Setting |
Versioon | Test Adaptor COM01 |
WAI | IB6037 |
---|---|
BOSCH | F 00M 346 008 |
BOSCH | F 00M 346 021 |
BOSCH | F 00M 346 037 |
BOSCH | F 00M 346 047 |
BOSCH | F 00M 346 080 |
CARGOPARTS | 332016 |
MOBILETRON | 0-121-715-006 |
MOBILETRON | 0-121-715-007 |
MOBILETRON | 0-121-715-014 |
MOBILETRON | 0-121-715-015 |
MOBILETRON | 0-121-715-029 |
MOBILETRON | 013 154 3502 |
MOBILETRON | 013 154 5602 |
MOBILETRON | 013 154 7002 |
MOBILETRON | 013 154 9002 |
MOBILETRON | 156 154 0102 |
MOBILETRON | 272 154 08 02 |
MOBILETRON | A 013 154 7002 |
MOBILETRON | A 013 154 9002 |
MOBILETRON | A 131 547 002 |
WAI | IB6037 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname