Kontrolltähistus | ECE-R90 |
---|---|
Kõrgus (mm) | 44.2 |
Piduriketta liik | täis |
Piduriketta paksus [mm] | 10 |
Välisläbimõõt [mm] | 295 |
Aukude arv | 5 |
Ava Ø (mm) | 67 |
Pealispind | värvitud |
MERCEDES-BENZ | 246 423 01 12 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 246 423 01 12 07 |
MERCEDES-BENZ | A246 423 01 12 |
MERCEDES-BENZ | A246 423 01 12 07 |
PAGID | 55549 |
---|---|
TEXTAR | 92254903 |
MINTEX | MDC2521 |
TRW | DF6634 |
FERODO | DDF2486C |
DELPHI | BG4558 |
NK | 2033126 |
NK | 3133126 |
Brake ENGINEERING | DI957005 |
sbs | 18153133126 |
BLUE PRINT | ADU174364 |
BOSCH | 0 986 479 A04 |
BREMBO | 08.B348.41 |
FTE | BS7510 |
FTE | BS7510B |
ROADHOUSE | 61523.00 |
LPR | M2093P |
PILENGA | 5914 |
ATE | 24.0110-0382.1 |
FEBI BILSTEIN | 104852 |
TRUSTING | DF1668 |
fri.tech. | BD1668 |
ATE | 410382 |
A.B.S. | 18300 |
BRECO | BV 6012 |
WOKING | D61523.00 |
SWAG | 10 10 4852 |
OPTIMAL | BS-9196C |
MEYLE | 015 523 0006/PD |
REMSA | BDM61523.00 |
REMSA | DF61523.00 |
CAR | 142.1776 |
VILLAR | 628.2326 |
MEYLE | 015 523 0016/PD |
CIFAM | 800-1463C |
ZIMMERMANN | 400.3691.20 |
QUINTON HAZELL | BDC6076 |
APEC braking | DSK3091 |
sbs | 18152033126 |
MAPCO | 45750C |
ASHIKA | 61-00-0503 |
JAPKO | 610503 |
JAPANPARTS | DP-0503 |
BENDIX | 521750 |
APEC braking | DSK3091 |
JAPANPARTS | DP-0503C |
INTERBRAKE | MD611P |
SKF | VKBD 91148 S2 |
APEC | DSK3091 |
JURID | 521750 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname