Laius (mm) | 23 |
---|---|
Siseläbimõõt [mm] | 17 |
Välisläbimõõt [mm] | 69 |
Materjal | Plastik |
FORD | 1075546 |
---|---|
FORD | 1100693 |
FORD | 1114044 |
FORD | 1152890 |
FORD | 98MF 3C631 CD |
FORD | 98MF 3C631 CE |
FORD | 98MF 3C631 CF |
FORD | 98MF 3C631 CG |
FORD | 98MF 3C631 DF |
GATES | T38316 |
---|---|
DAYCO | APV2268 |
FEBI BILSTEIN | 21779 |
RUVILLE | 55254 |
QUINTON HAZELL | QTA1319 |
AUTEX | 601878 |
Metalcaucho | 05355 |
BTA | E2G5254BTA |
FARE SA | 10275 |
SKF | VKM 34018 |
SNR | GA352.56 |
Schaeffler INA | 534 0032 10 |
IPD | 10-0873 |
SWAG | 50 92 1779 |
AUTLOG | RT1349 |
REPKIT | RKT2327 |
MAGNETI MARELLI | 331316170098 |
BREDA LORETT | TOA3535 |
SASIC | 1626097 |
BGA | DC2314 |
KAMOKA | R0061 |
DENCKERMANN | P216005 |
KM International | FI11760 |
CALIBER | 67161 |
AUTOTEAM | A04704 |
LUCAS | LA0239 |
KRAFT AUTOMOTIVE | 1222221 |
STC | T405355 |
WILMINK GROUP | WG1054724 |
WILMINK GROUP | WG1253285 |
WILMINK GROUP | WG1907456 |
MAGNETI MARELLI | MPQ0098 |
TRISCAN | 8641 163007 |
AUTOKIT | 03.80611 |
AUTLOG | RT1346 |
OPTIMAL | 0-N1433S |
OPTIMAL | 0-N1433 |
VAICO | V25-9696 |
MAXGEAR | 54-0176 |
STELLOX | 03-40744-SX |
TOPRAN | 302 411 |
MASTER-SPORT | R34018-PCS-MS |
CAUTEX | 081159 |
GOOM | BT-0005 |
MASTER-SPORT GERMANY | R34018-PCS-MS |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname