Mudeliaasta kuni | 2004 |
---|---|
Kõrgus (mm) | 20 |
Kaal (kg) | 0.04 |
Surve (bar) | 1.2 |
Värv | Kollane |
Siseläbimõõt [mm] | 34 |
Välisläbimõõt [mm] | 62 |
Avamisrõhk (bar) | 1.2 |
Kaal (g) | 40 |
Materjal | Plastik |
OPEL | 13 04 654 |
---|---|
OPEL | 1304659 |
OPEL | 1304 659 |
OPEL | 1304660 |
OPEL | 1304 660 |
OPEL | 13 04 660 |
OPEL | 1304661 |
OPEL | 1304 661 |
OPEL | 1304665 |
OPEL | 1304 665 |
OPEL | 1304666 |
OPEL | 1304 666 |
OPEL | 13 04 666 |
OPEL | 1304667 |
OPEL | 13 04 667 |
OPEL | 1304 667 |
OPEL | 1304853 |
OPEL | 1304 853 |
SAAB | 43 56 700 |
SAAB | 4356700 |
SAAB | 4395513 |
SAAB | 43 95 513 |
VAUXHALL | 90352470 |
GENERAL MOTORS | 90352470 |
OPEL | 90352470 |
OPEL | 90409256 |
DAEWOO | 90409256 |
GENERAL MOTORS | 90409256 |
VAUXHALL | 90409256 |
VAUXHALL | 90409257 |
OPEL | 90409257 |
GENERAL MOTORS | 90409257 |
VAUXHALL | 90410326 |
GENERAL MOTORS | 90410326 |
OPEL | 90410326 |
OPEL | 90467472 |
GENERAL MOTORS | 90467472 |
VAUXHALL | 90467472 |
OPEL | 90467473 |
VAUXHALL | 90467473 |
GENERAL MOTORS | 90467473 |
KOREA | RK0009 |
---|---|
FEBI BILSTEIN | 01211 |
ORIGINAL IMPERIUM | 43017 |
STC | T403507 |
FARE SA | TB160 |
TRICLO | 318240 |
CAUTEX | 954093 |
MEYLE | 614 800 9001 |
Metalcaucho | 03507 |
GOOM | RC-0014 |
PLYOM | P954093 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname