Läbimõõt [mm] | 23.8 |
---|---|
Kaal (kg) | 0.174 |
MERCEDES-BENZ | 000 430 56 01 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 000 430 64 01 |
MERCEDES-BENZ | 000 430 65 01 |
MERCEDES-BENZ | 0004314701 |
MERCEDES-BENZ | 0004315601 |
MERCEDES-BENZ | 0004315701 |
MERCEDES-BENZ | 0004316401 |
MERCEDES-BENZ | 0004316501 |
CHRYSLER | 05103639AA |
DODGE | 05103639AA |
CHRYSLER | 05129267AA |
DODGE | 05129267AA |
MAZDA | 1872-43-400 |
MAZDA | 1872-43-400A |
VW | 2D0 611 019A |
MERCEDES-BENZ | 2D0611019A |
VW | 2D0.611.019C |
BMW | 34211157789 |
BMW | 34 21 1 157 791 |
BMW | 34 21 1 160 393 |
BMW | 34 21 1 160 441 |
CHRYSLER | 5103639AA |
CHRYSLER | 5129267AA |
MAN | 90810518117 |
DODGE | 5103 639AA |
DODGE | 5129 267AA |
FEBI BILSTEIN | 26728 |
---|---|
TRW | PMK564 |
LPR | 1952 |
BOSCH | 0 204 123 484 |
BOSCH | F 026 003 484 |
FTE | H23969.0.1 |
CIFAM | 202-308 |
BREMBO | M 50 016 |
FENOX | T20025 |
FENOX | T23124 |
JP GROUP | 1161100900 |
DENCKERMANN | B150214 |
PATRON | PBC1952 |
AUTOMEGA | 3061100192D0C |
MEYLE | 014 532 0006 |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 02.35.286 |
MAXGEAR | 41-0016 |
SAMPA | 201.432 |
ATE | 24.2123-1711.3 |
A.B.S. | 41324 |
AUGER | 74315 |
BEGEL Germany | BG42013 |
DT Spare Parts | 4.67644 |
KASSBOHRER | 8.282.025.000 |
MASSEY FERGUSON | 3167 474 M2 |
EICHER | 3167 474M2 |
SETRA | 8.282.025.000 |
MAXGEAR | MGH-308 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname