Läbimõõt [mm] | 65 |
---|---|
Laius (mm) | 22 |
Kaal (kg) | 0.11 |
MITSUBISHI | 1341A001 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 266 200 06 70 |
MERCEDES-BENZ | 266 200 09 70 |
SMART | 6392000370 |
MERCEDES-BENZ | 6402020419 |
MERCEDES-BENZ | 6682020119 |
MERCEDES-BENZ | 6682020419 |
MERCEDES-BENZ | 6682024019 |
MERCEDES-BENZ | A640 202 0419 |
MERCEDES-BENZ | A668 202 0119 |
MERCEDES-BENZ | A668 202 0419 |
MITSUBISHI | 640 202 04 19 |
MITSUBISHI | 6682020119 |
MITSUBISHI | 6682020419 |
MITSUBISHI | 6682024019 |
MITSUBISHI | A6402020419 |
MITSUBISHI | A6682020119 |
MITSUBISHI | A6682020419 |
HK | U1034 |
---|---|
GATES | T36257 |
DAYCO | APV2207 |
SKF | VKM 38129 |
FEBI BILSTEIN | 23779 |
GATES | T38429 |
QUINTON HAZELL | QTA1235 |
SPIDAN | 66152 |
RUVILLE | 55152 |
FLENNOR | FU99382 |
SKF | VKM 38131 |
SNR | GA351.16 |
Schaeffler INA | 532 0406 30 |
IPD | 15-1034 |
MAGNETI MARELLI | 331316170027 |
AUTEX | 652039 |
DENCKERMANN | P320010 |
PATRON | PT38129 |
Schaeffler LuK | 532040630 |
SWAG | 10 92 3779 |
TRISCAN | 8641 232008 |
OPTIMAL | 0-N1397 |
Schaeffler INA | 532 0406 00 |
MEYLE | 142020002 |
VEMO | V30-1360 |
HEPU | 15-1034 |
IPD | U1034 |
ABA RULMAN | 25750419 |
GMB | GTA0160 |
MEYLE | 014 202 0002 |
TOPRAN | 401 155 |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 02.19.180 |
LYNXauto | PB-7142 |
OMCAR | BT01038 |
BREMBO | GTA0160 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname