Läbimõõt [mm] | 72 |
---|---|
Laius (mm) | 35 |
Kaal (g) | 830 |
VW | 045103243D |
---|---|
VW | 045109243A |
VW | 045109243C |
FORD | 1100583 |
FORD | 1100648 |
FORD | 1119021 |
FORD | XM216K254CA |
FORD | YM216K254CA |
AUDI | 045 109 243 A |
SEAT | 045 109 243 A |
SKODA | 045 109 243 A |
VAG | 045 109 243 A |
AUDI | 045 109 243 C |
EGT | 291658EGT |
---|---|
DAYCO | ATB2142 |
FEBI BILSTEIN | 17944 |
Schaeffler INA | 531 0436 00 |
RUVILLE | 55494 |
GATES | T43019 |
QUINTON HAZELL | QTT962 |
NTN | NEP72-005A-25G |
SPIDAN | 66494 |
SWAG | 99 03 0084 |
BREDA LORETT | CR 3179 |
FLENNOR | FS00031 |
SPIDAN | 66489 |
IPD | 14-0264 |
BOSCH | 1 987 949 288 |
Schaeffler INA | 531 0436 20 |
SNR | GT357.37 |
OPTIMAL | 0-N1048 |
TOPRAN | 108 252 |
DOLZ | 06KD088 |
MAGNETI MARELLI | 331316170470 |
BGA | BC0150-1 |
AUTOMEGA | 301090243045C |
NTN | JPU72-005A-13 |
NTN | NEP72-005A-27G |
LEMFÖRDER | 25933 01 |
BREDA LORETT | CR 3174 |
Schaeffler LuK | 531 0436 20 |
HELLA | 9XU 376 819-781 |
MEYLE | 151 902 5001 |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 07.12.104 |
LYNXauto | PB-1172 |
SKF | VKM 11142 |
CONTINENTAL CTAM | V55494 |
NTN | GT357.37 |
TIMKEN | IR-9250 |
JP GROUP | 1112203203 |
TOPRAN | 108 252 765 |
DEXWAL MOBIDEX | 03-667 |
TRIALLI | CM 6047 |
GMB | GTC1780 |
IJS | 93-1708 |
METACO | 1342-134 |
KAMPOL | FP-2600 |
JIKIU | BT33043 |
BREMBO | ATB2142 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname