Koonusetõus | 63 |
---|---|
Keermemõõt | M10x1 |
Täispikkus | 135.5 |
Võtme suurus | 10 |
Pinge [V] | 11 |
Installatsiooni sügavus (mm) | 31 |
Polarisatsioon | pin |
OPEL | 12 14 033 |
---|---|
VAUXHALL | 1214033 |
OPEL | 12 14 056 |
VAUXHALL | 12 14 056 |
OPEL | 12 14 072 |
VAUXHALL | 1214072 |
OPEL | 12 14 305 |
SAAB | 4 772 471 |
SAAB | 5 344 502 |
VAUXHALL | 9196669 |
OPEL | 91 966 69 |
GENERAL MOTORS | 91 966 69 |
VAUXHALL | 93178225 |
GENERAL MOTORS | 93 178 225 |
SAAB | 93 178 225 |
OPEL | 93 178 225 |
GENERAL MOTORS | 93197244 |
OPEL | 93 197 244 |
SAAB | 93 197 244 |
VAUXHALL | 93 197 244 |
GENERAL MOTORS | 95508488 |
VAUXHALL | 95508488 |
OPEL | 95 50 8488 |
GENERAL MOTORS | 97 464 737 |
SAAB | 9543299 |
ISKRA | 11.721.112 |
---|---|
NGK | 3703 |
NGK | Y-523J |
BorgWarner (BERU) | 0 100 226 417 |
BorgWarner (BERU) | GN033 |
BOSCH | 0 250 202 043 |
DENSO | DG-142 |
NGK | DP 37 |
DELPHI | HDS384 |
LUCAS | LP077 |
EUROREPAR | 1616056580 |
CHAMPION | CH231 |
BLUE PRINT | ADZ91814 |
MEYLE | 614 860 0005 |
KAGER | 65-2027 |
TOPRAN | 206 654 |
BorgWarner (BERU) | 0100226489 |
ERA | 887086 |
BorgWarner (BERU) | 0 100 226 417 |
BorgWarner (BERU) | 0 100 226 489 |
BorgWarner (BERU) | GN 033 |
MOTRIO RENAULT | 8671016893 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname