Koonusetõus | 63 |
---|---|
Keermemõõt | M12x1.25 |
Täispikkus | 62 |
Võtme suurus | 12 |
Pinge [V] | 10 |
Installatsiooni sügavus (mm) | 18 |
Polarisatsioon | M5 |
FORD | 1 001 049 |
---|---|
FORD | 1 008 792 |
FORD | 1 045 261 |
FORD | 105 68 57 |
FORD | 1 056 857 |
AC | 106G |
MAZDA | 1E07-18-601 |
MAZDA | 1E07-18-601B |
GENERAL MOTORS | 88 900 720 |
OPEL | 88 900 720 |
FORD | 96 FF 6M090 AA |
FORD | 96 FF 6M090 AB |
FORD | 96 FF 6M090 BA |
FORD | 96 FF 6M090 BB |
FORD | 96 FF 6M090 CA |
FORD | 99 FF 6M090 AA |
FORD | EZD 39 |
ISKRA | 11.721.096 |
---|---|
ISKRA | 11.721.671 |
NGK | Y-937J |
BorgWarner (BERU) | 0 100 226 381 |
DENSO | DG-007 |
BorgWarner (BERU) | 0 100 226 248 |
NGK | DP 5 |
DELPHI | HDS362 |
EUROREPAR | 1616054780 |
BorgWarner (BERU) | 0100226205 |
BorgWarner (BERU) | 0100226367 |
BorgWarner (BERU) | 0100226369 |
BorgWarner (BERU) | 0100226463 |
BOSCH | 0 250 201 049 |
BorgWarner (BERU) | GN022 |
MEYLE | 714 020 0000 |
TOPRAN | 300 851 |
ERA | 887095 |
BorgWarner (BERU) | 0 100 226 205 |
BorgWarner (BERU) | 0 100 226 248 |
BorgWarner (BERU) | 0 100 226 367 |
BorgWarner (BERU) | 0 100 226 369 |
BorgWarner (BERU) | 0 100 226 381 |
BorgWarner (BERU) | 0 100 226 463 |
BorgWarner (BERU) | GN 966 |
BorgWarner (BERU) | GN022 |
Oyodo | 72E3008-OYO |
MOTRIO RENAULT | 8671004890 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname