Asukoht | Tagasild |
---|---|
Installatsiooniläbimõõt (mm) | 33 |
Ava läbimõõt 1 [mm] | 23 |
NISSAN | 44100-VK000 |
---|---|
NISSAN | 44100-VK00A |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J3231117 |
---|---|
TRW | BWN706 |
LPR | 5173 |
NIPPARTS | J3231107 |
FERODO | FHW4259 |
LPR | 5509 |
GIRLING | 5007152 |
TRW | BWK152 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J3231073 |
BREMBO | A 12 403 |
DELPHI | LW60653 |
BORG & BECK | BBW1253 |
NIPPARTS | J3231073 |
BOSCH | 0 986 475 758 |
TRISCAN | 8130 14030 |
PEX | 1.23.547 |
AISIN | AN-004 |
NPS | K323A10 |
TRW | BWK802 |
BLUE PRINT | ADN14482 |
FIRST LINE | FBW1253 |
NPS | N323N16 |
BOSCH | 0 986 AB8 012 |
BOSCH | F 026 A02 377 |
REMSA | C1523.20 |
ROADHOUSE | 1523.20 |
BOSCH | 0 986 AB8 141 |
BOSCH | F 026 002 386 |
BOSCH | F 026 A07 635 |
TRISCAN | 8130 14059 |
METELLI | 04-1027 |
CIFAM | 101-1027 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J3231015 |
QUINTON HAZELL | 1.23.547 |
ASHIKA | 67-01-133 |
Brake ENGINEERING | 0 986 475 758 |
Brake ENGINEERING | 0 986 AB8 012 |
Brake ENGINEERING | 0 986 AB8 141 |
Brake ENGINEERING | F 026 002 386 |
Brake ENGINEERING | F 026 A02 377 |
Brake ENGINEERING | F 026 A06 939 |
Brake ENGINEERING | F 026 A07 635 |
JAPANPARTS | CS-133 |
ASHIKA | 67133 |
KAVO PARTS | BWC-6526 |
BOSCH | F 026 A06 939 |
RED-LINE | 10NI044 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname