Kõrgus (mm) | 79 |
---|---|
Siseläbimõõt [mm] | 25 |
Välisläbimõõt [mm] | 62 |
Filtritüüp | Filtrer |
Siseläbimõõt 1 [mm] | 32 |
GENERAL MOTORS | 21018826 |
---|---|
OPEL | 56 50 316 |
OPEL | 56550316 |
OPEL | 650 308 |
GENERAL MOTORS | 90 536 362 |
OPEL | 905363662 |
OPEL | 9083363 |
CADILLAC | 9118851 |
GENERAL MOTORS | 9192426 |
GENERAL MOTORS | 93156310 |
GENERAL MOTORS | 93183723 |
AUTOMEGA | 1800373 |
---|---|
BOSCH | 1 457 429 178-850 |
CHAMPION | XE 520 |
DELPHI | FX0187 |
NUOVA INNOCENTI | LC 129 |
NUOVA INNOCENTI | P 2224 |
COOPERS | G 1352 |
LAUTRETTE | ELH 4222 |
TEHO | 5509 |
VAICO | 40-0086 |
ACDelco | AC 6185 E |
HOFFER | 7584011 |
LUBERFINER | P 2224 |
MISFAT | L017 |
PUROLATOR | L15309 |
SCT Germany | SH 4784 P |
ASHIKA | 10-ECO018 |
SogefiPro | FA 5444 |
JP GROUP | 1218500909 |
KNECHT | OX 182 |
UNICO FILTER | LE 9255/1 x |
HOFFER | 14011 |
MAGNETI MARELLI | 150270011600 |
JP GROUP | 1218500309 |
FRAM | CH-5976 |
FRAM | CH-5978 |
ALCO (ZYPERN) | MD-335 |
BALDWIN | P-1440 |
AWM | OF 0901 |
FILTRON | OP 570T |
CHAMP | LC 129 |
CHAMP | P 2224 |
JP GROUP | 1218500300 |
UNICO FILTER | LI 779/75 |
BOSCH | 0 451 103 097 |
PURFLUX | L326 |
TECNOCAR | OP116 |
BOSCH | 1 457 429 178 |
UFI | 25.017.00 |
HENGST FILTER | E610H D38 |
CLEAN FILTERS | ML1716 |
SOFIMA | S 5017 PE |
JAPANPARTS | J FO-ECO018 |
P.B.R. | AC-8026 |
KNECHT | OX 182D |
MANN-FILTER | HU 611/1 x |
FILTRON | OE 648/2 |
SCT - MANNOL | SH 4784 P |
Oyodo | 10F0001-OYO |
JPN | 10F0001-JPN |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname