Kõrgus (mm) | 106 |
---|---|
Välisläbimõõt [mm] | 84 |
Filtritüüp | Filterelement |
Siseläbimõõt 1 [mm] | 39 |
Siseläbimõõt 2 (mm) | 39 |
BMW | 11 42 1 427 908 |
---|---|
BMW | 11 42 1 740 534 |
BMW | 11 42 7 509 430 |
BMW | 11 42 7 512 300 |
BMW | 75 09 4 30 |
BOSCH | 1 457 429 148 |
---|---|
BOSCH | 1 457 429 148-44N |
MAHLE FILTER | OX 154 |
MAHLE FILTER | OX 154 D |
MAHLE FILTER | OX 154/1 D |
PUROLATOR | L 25247 |
PUROLATOR | L 27679 |
HENGST FILTER | D 34 E 106.43 |
DELPHI | FX0188 |
NUOVA INNOCENTI | LC 130 |
P.B.R. | AC-3363 |
COOPERS | G 1306 |
LAUTRETTE | ELH 4230 |
TEHO | 5506 |
GUD FILTERS | G 1044 |
GUD FILTERS | M 3 |
MFILTER | MO 1185 |
MFILTER | MU 1185 |
CHAMPION | XE504 |
CROSLAND | 1041 |
SCT Germany | SH 426 P |
SogefiPro | FA 5438 |
HENGST FILTER | E 106.43 |
SogefiPro | FA 5438 ECO |
MAHLE FILTER | OX 154 D OEKO |
MAHLE FILTER | OX 154/1 D OEKO |
MAGNETI MARELLI | 150270020500 |
JP GROUP | 1418501809 |
FRAM | CH-8081 |
LUCAS | EDL 968 |
CHAMP | LC 130 |
PURFLUX | L292 |
TECNOCAR | OP205 |
MAPCO | 64860 |
MANN-FILTER | HU 925/4 x |
BOSCH | 1 457 429 102 |
FRAM | CH8081ECO |
UFI | 25.004.00 |
HENGST FILTER | E106H D34 |
SOFIMA | S 5004 PE |
JAPANPARTS | J FO-ECO012 |
P.B.R. | AC-8001 |
MEYLE | 300 114 2701 |
FILTRON | OE 649 |
SCT - MANNOL | SH 426 P |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname