Pikkus (mm) | 574 |
---|---|
Laius (mm) | 165 |
Kõrgus (mm) | 43 |
Filtritüüp | Filterelement |
BMW | 13 71 2 243 783 |
---|---|
BMW | 13 71 2 246 416 |
BMW | 22 46 4 16 |
AUTOMEGA | 1800720 |
---|---|
PURFLUX | A1362 |
MAHLE FILTER | LX 467 |
MAHLE FILTER | LX 467/1 |
CHAMPION | U 651 |
PUROLATOR | A 27036 |
PUROLATOR | A 27736 |
UNIPART | GFE 2430 |
DELPHI | AF0235 |
NUOVA INNOCENTI | AP 162 |
MAPCO | 60456 |
COOPERS | AG 1301 |
LAUTRETTE | ELP 3618 |
LAUTRETTE | ELP 3836 |
TEHO | 2599 |
WIX FILTERS | WA6260 |
FILTRAK | C 428 |
FILTRAK | C 822 |
KOLBENSCHMIDT | 324-AP |
ACDelco | PC 636 |
GIF | GA 770 |
MFILTER | MAP 60005 |
MANN-FILTER | C58185 |
BOSCH | 1 457 429 793 |
CLEAN FILTERS | MA1013 |
SOFIMA | S 3003 A |
CROSLAND | 8077 |
FILTRON | AP 089 |
SCT Germany | SB 022 |
PURFLUX | A 1003 |
PURFLUX | A216 |
SogefiPro | PA 7168 |
SogefiPro | PA 7213 |
TECNOCAR | A278 |
TECNOCAR | A 427 |
HENGST FILTER | E309L |
UNICO FILTER | AE 5749/1 |
MOTAQUIP | VFA751 |
TECNECO FILTERS | AR427PM |
MANN-FILTER | C 58 185/1 |
MAGNETI MARELLI | 150010027800 |
JP GROUP | 1418600209 |
P.B.R. | AI-5094 |
FRAM | CA5564 |
FRAM | CA5830 |
UFI | 30.003.00 |
ALCO (ZYPERN) | MD-9218 |
TECNECO FILTERS | AR278PMS |
CHAMP | AP 162 |
MAHLE | LX 467 |
MAHLE | LX 467/1 |
CoopersFiaam | PA7168 |
CoopersFiaam | PA7213 |
SCT - MANNOL | SB 022 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname