Pikkus (mm) | 253.5 |
---|---|
Kõrgus (mm) | 47 |
Filtritüüp | Filterelement |
Laius (mm) | 213 |
FORD | 1579 565 |
---|---|
FORD | 1579 605 |
GENERAL MOTORS | 25062221 |
FORD | 78 TF 9601 BA |
FORD | 85 TF 9600 AA |
FORD | 85 TF 9600 EA |
PUROLATOR | A 47878 |
---|---|
BOSCH | 1 457 429 836 |
KNECHT | AG 305 |
MAHLE FILTER | LX 119 |
CHAMPION | U 507 |
PUROLATOR | A 37764 |
PUROLATOR | A 37881 |
Motorcraft | EFA 199 |
UNIPART | GFE 1134 |
DELPHI | AF0132 |
NUOVA INNOCENTI | AP 117 |
MAPCO | 60247 |
COOPERS | AG 582 |
LAUTRETTE | EL 3188 |
LAUTRETTE | ELP 3336 |
TEHO | 2382 |
TEHO | 382 |
TJ FILTERS | B 294 |
WIX FILTERS | WA6208 |
FILTRAK | C 818 |
KOLBENSCHMIDT | 086-AP |
FOMOCO | 78TF 9601 BA |
FOMOCO | E5TZ 9601 A |
ACDelco | PC 516 |
GIF | GA 370 |
MOTAQUIP | VFA 368 |
MFILTER | MAP 6807 |
MFILTER | MAP 6837 |
BOSCH | 1 457 429 078 |
CLEAN FILTERS | MA 666 |
SOFIMA | S 7420 A |
CROSLAND | 9046 |
FILTRON | AP 046 |
UNICO FILTER | AE 2545 |
SogefiPro | PA 7075 |
TECNOCAR | A 245 |
TECNOCAR | A247 |
HENGST FILTER | E205L |
MOTAQUIP | VFA201 |
TECNECO FILTERS | AR247PM |
SCT Germany | SB 216 |
P.B.R. | AI-5012 |
FRAM | CA4237 |
UFI | 30.910.00 |
ALCO (ZYPERN) | MD-9638 |
BALDWIN | PA-2146 |
LUCAS | EDA 555 |
MANN-FILTER | C 26 109 |
CHAMP | AP 117 |
MAHLE | LX 119 |
CoopersFiaam | PA7075 |
SCT - MANNOL | SB 216 |
HALFORDS | HAF217 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname