Kõrgus (mm) | 152.5 |
---|---|
Välisläbimõõt [mm] | 81 |
Filtritüüp | Ühendusfilter |
FORD | 1655 556 |
---|---|
HONDA | 16901 S37 E30 |
VAG | 191 127 401 |
VAG | 191 127 401 C |
VAG | 191 127 401 K |
VAG | 191 127 401 P |
FORD | 5017 369 |
FORD | 5024 861 |
FORD | 6176 076 |
GENERAL MOTORS | 93156619 |
ROVER | WJN 10046 |
BOSCH | 0 450 906 102 |
---|---|
BOSCH | 0 450 906 115 |
BOSCH | 0 450 906 209 |
MAHLE FILTER | KL 41 |
MAHLE FILTER | KL 43 |
CHAMPION | L 134 |
PUROLATOR | F 67806 |
Motorcraft | EFG 096 |
Motorcraft | EFG 297 |
QUINTON HAZELL | QFF 5362 |
UNIPART | GFE 5301 |
UNIPART | GFE 5322 |
HATZ | 503 791 00 |
KAYSER-FILTER | AK 14 - DA |
DELPHI | FF0059 |
NUOVA INNOCENTI | FN 14 |
NUOVA INNOCENTI | FP 891 |
COOPERS | Z 697 |
LAUTRETTE | ELG 5212 |
TEHO | 6192 |
TEHO | OK 192 |
TJ FILTERS | FF 5362 |
FRAD | 26.43.11/130 |
KOLBENSCHMIDT | 181-FP |
ACDelco | XD 81 |
GIF | GF 214 |
LUBERFINER | FP 891 |
MFILTER | MP 475 |
CROSLAND | 5014 |
SCT Germany | ST 303 |
SogefiPro | FP 5038 |
CROSLAND | 5014 K |
PURFLUX | CP 197 B |
JAPANPARTS | J FC-496 |
AMC | HF-8964 |
ALCO (ZYPERN) | SP-973 |
CHAMP | FN 14 |
CHAMP | FP 891 |
FRAM | P4836 |
PURFLUX | FCS197 |
PURFLUX | FCS412 |
PURFLUX | FCS412B |
TECNOCAR | RN66B |
HENGST FILTER | H70WK04 |
NIPPARTS | J1334024 |
MANN-FILTER | WK 842/3 |
BOSCH | 0 450 906 101 |
BOSCH | 0 450 906 163 |
BOSCH | 0 450 906 172 |
UFI | 24.365.00 |
CLEAN FILTERS | DN 325 |
SOFIMA | S 6600 NR |
P.B.R. | AG-6001 |
MEYLE | 100 127 0006 |
FILTRON | PP 838 |
SCT - MANNOL | ST 303 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname