Asukoht | esisild mõlemapoolselt |
---|---|
Asukoht | taga |
Asukoht | all |
Siseläbimõõt [mm] | 18.85 |
Varda tüüp | õõtshoova jaoks |
Laagritüüp | Kumm-metall tüüpi puks |
CITROEN | 1215145 |
---|---|
PEUGEOT | 3523.59 |
CITROEN | 3523.59 |
PEUGEOT | 3523.62 |
CITROEN | 3523.62 |
PEUGEOT | 3523.75 |
CITROEN | 3523.75 |
CITROEN | 96097927 |
EGT | 211389EGT |
---|---|
SOMORA | 220589A |
LEMFÖRDER | 27924 |
TRW | JBU116 |
MOOG | PE-SB-1304 |
FEBI BILSTEIN | 17781 |
DELPHI | TD301W |
FIRST LINE | FSK5957 |
QUINTON HAZELL | EMS1858 |
NK | 5101905 |
MAPCO | 33417 |
SIDEM | 853617 |
CORTECO | 21653134 |
OCAP | 1215144 |
MAPCO | 33416 |
RUVILLE | 985921 |
LEMFÖRDER | 27924 01 |
SWAG | 62 60 0011 |
A.B.S. | 270247 |
MONROE | L28803 |
MAPCO | 33423 |
SASIC | 5233623 |
COMLINE | CRB3012 |
GSP | 510690 |
KLAXCAR FRANCE | 47074z |
STC | T400979 |
MONROE | L38806 |
OPTIMAL | F8-5248 |
TALOSA | 57-08050 |
TALOSA | 57-08049 |
QH Benelux | EMS1858 |
Metalcaucho | 00979 |
SKF | VKDS 333028 |
HUTCHINSON | 538198 |
LEMFÖRDER | 02792401 |
MEYLE | 11-14 610 0012/HD |
KLAXCAR FRANCE | 47074 |
SERCA | 28001700506 |
SERCA | 2804003 |
CECAUTO | 817-90506 |
IR | IR-1805-D |
LEMFÖRDER | 35325 01 |
IR | 87-08272 |
EURO CAR PARTS | 600545408 |
DAYCO | DSS1291 |
SKF | VH-547486 |
sbs | 19125101923 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname