hõõrdkate-välisläbimõõt [mm] | 200 |
---|---|
Kaal (kg) | 5.8 |
Hammastehulk | 18 |
mitmeosaline | kolmeosaline |
PEUGEOT | 2004.96 |
---|---|
CITROEN | 200496 |
PEUGEOT | 2004 F4 |
CITROEN | 2050 25 |
CITROEN | 2050 G5 |
PEUGEOT | 2050 W3 |
CITROEN | 2050W3 |
CITROEN | 2050 W4 |
PEUGEOT | 2050W4 |
PEUGEOT | 2050 W9 |
CITROEN | 2050W9 |
CITROEN | 2052E3 |
CITROEN | 95-658-462 |
PEUGEOT | 95658462 |
CITROEN | 95-661-921 |
PEUGEOT | 95 661 921 |
CITROEN | 95-666-912 |
PEUGEOT | 95 666 912 |
CITROEN | 2004 F4 |
CITROEN | 2050 F8 |
PEUGEOT | 2050 F8 |
PEUGEOT | 2050 G5 |
PEUGEOT | 205025 |
PEUGEOT | 2052E3 |
QUINTON HAZELL | QKT351 |
---|---|
VALEO | 801125 |
QUINTON HAZELL | QKT470 |
VALEO | 899041 |
QUINTON HAZELL | QKT2089AF |
LuK | 620 0321 00 |
SACHS | 3000 844 201 |
QUINTON HAZELL | QKT698AF |
SACHS | 3000 561 001 |
LuK | 620 1150 00 |
FERODO | CTK273 |
BORG & BECK | HK6216 |
MOTAQUIP | VCK249 |
ACDelco | AC202K |
WESTLAKE | WCP003A |
BORG & BECK | HK10113 |
MAPA | 001200900 |
BORG & BECK | HK5572 |
BORG & BECK | HK5573 |
BORG & BECK | HK9111 |
BORG & BECK | HK9132 |
BORG & BECK | HK9183 |
COMLINE | ECK006 |
KEY PARTS | KC6216 |
MJ Allen Automotive | CK9055 |
FIRST LINE | FCK4145 |
RYMEC | JT1347 |
SPi | 10-40291 |
LuK | 620 3004 00 |
SACHS | 3000 108 004 |
VALEO | 801290 |
VALEO | 801169 |
EXEDY | CTK2003 |
MAPA | 003200500 |
VECO | VCK3015 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname