Kõrgus (mm) | 80.8 |
---|---|
Piduriketta liik | täis |
Piduriketta paksus [mm] | 8 |
Minimaalne paksus [mm] | 7 |
Välisläbimõõt [mm] | 240 |
Aukude arv | 4 |
Tsentri läbimõõt (mm) | 55 |
Ava Ø (mm) | 100 |
Pealispind | kaetud |
Täiendav tooteinfo 2 | koos rattalaagriga |
Täiendav tooteinfo 2 | koos ABS-andurirõngaga |
RENAULT | 7701207823 |
---|---|
RENAULT | 8200038305 |
RENAULT | 86600-01811 |
RENAULT | 4320 0053 38R |
AUTOMEGA | 1200509 |
---|---|
MAXTECH | 875330.0000 |
MAXTECH | 875330.6060 |
MAXTECH | 875330.6880 |
MAXTECH | 875330.6980 |
ATE | 408114 |
PAGID | 54193 |
PAGID | 54544 |
VALEO | 186796 |
VALEO | 197308 |
TEXTAR | 92154400 |
TEXTAR | 92154403 |
JURID | 562376J |
MINTEX | MDC1762 |
QUINTON HAZELL | BDC5773 |
TRW | DF4274S |
DELPHI | BG9028RS |
DELPHI | BG9028RSC |
BORG & BECK | BBD5896S |
NK | 203964 |
NK | 313964 |
QH Benelux | HP58174 |
National | NBD1640 |
LPR | R1005PCA |
GIRLING | 6042745 |
GIRLING | 6042746 |
sbs | 1815313964 |
COMLINE | ADC3010 |
JURATEK | REN164C |
BOSCH | 0 986 479 278 |
TEXTAR | 92119300 |
TRW | DF4274BS |
FERODO | DDF1571 |
METELLI | 23-0722 |
REMSA | 6750.20 |
A.B.S. | 17542C |
TRUSTING | DF416 |
PILENGA | 5752 |
sbs | 1815203964 |
FERODO | DDF1571-1 |
FTE | BS5474LS |
ROADHOUSE | 6750.20 |
QH Benelux | 58174 |
BOSCH | BD1127 |
MAPCO | 15127 |
BRT Bearings | PWK0837 |
Dr!ve+ | DP2010.10.0055 |
MAGNETI MARELLI | 360406060700 |
TRISCAN | 8120 25130 |
LPR | R1005PRCA |
KAWE | 6750 20 |
ZIMMERMANN | 470.2428.00 |
Brake ENGINEERING | DI956648 |
fri.tech. | DF416 |
GRAF | DF29722 |
PEX | 14.0958 |
FARCOM | 231042 |
MAPCO | 15127/2 |
ICER | 78BD7823 |
KAWE | 6750 00 |
WOKING | D6750.20 |
VILLAR | 628.2064 |
ST-TEMPLIN | 01.25.42.121193 |
VEMA | 98759 |
ABE | C4R018ABE |
HP (ZEBRA) | 58174 |
SWAG | 60 92 8154 |
CAR | 142.1059 |
CIFAM | 800-722 |
MOTAQUIP | LVBD1280Z |
DENCKERMANN | B130465 |
Automotive Bearings | ABK837 |
EUROBRAKE | 5815313964 |
CAR | 142.1219 |
WOKING | D6750.00 |
TRISCAN | 8120 25151 |
APEC braking | DSK2235 |
CAR | HPD 1219 |
CAR | HPD 1059 |
QUINTON HAZELL | BDC5474 |
MAGNETI MARELLI | DF0607 |
OPEN PARTS | BDA2165.10 |
ST-TEMPLIN | 03.110.25446 |
ST-TEMPLIN | 03.110.25441 |
VAICO | V46-40009 |
ACDelco | AC3208D |
KAGER | 37-1158 |
BENDIX | 562376B |
TOPRAN | 700 650 |
JAPKO | NIR-30-01-2018 |
KAMOKA | NIR-13-02-2018 |
OPTIMAL | NIR-14-03-2018 |
MAGNETI MARELLI | 360406000000 |
A.B.S. | NIR-03-07-2018 |
ASHIKA | NIR - 30-11-2017 |
QUINTON HAZELL | HP58174 |
VAICO | 186796 |
SAMKO | R1005PCA |
HELLA | 8DD 355 109-341 |
FI.BA | FBD189 ABSEARING |
BLUE PRINT | ADN143139 |
ATE | 24.0108-0114.2 |
MINTEX | MDC1762C |
TRISCAN | 8120 25151C |
MEYLE | 16-15 523 0016 |
BREMBO | 08.A141.17 |
SKF | VKBD 1015 |
OPTIMAL | 702982BS1 |
FEBI BILSTEIN | 28154 |
SNR | KF155.77U |
Schaeffler FAG | 713 5310 20 |
HP (ZEBRA) | HP58174 |
ALLIED NIPPON | AND8510 |
KEY PARTS | KBD5896S |
ASHIKA | 61-00-0712 |
E.T.F. | 19-7823 |
MASTER-SPORT | 24010801142-PCS-MS |
MAXGEAR | 19-1907 |
JAPKO | 610712 |
JAPANPARTS | DP-0712 |
BRAKEWORLD | RS0093 |
APEC braking | DSK2235 |
NAPA | PBD8300 |
MASTER-SPORT | 24010801142-PCS-MS |
J&S Automotive | VBD3526 |
BETTAPARTS | BD1400S |
BRAKE FIT | SDK6376 |
TRUPART | BD2235 |
AYD | 10-50370B |
VECO | VL1629 |
EGT | 410348EGT |
QSP | QSPWBD0062 |
APEC | DSK2235 |
MASTER-SPORT GERMANY | 24010801142-PCS-MS |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname