Asukoht | taga |
---|---|
Asukoht | Esisild |
Asukoht | paremal |
Varda tüüp | õõtshoova jaoks |
Paaristoote koodid | 72-0686 |
VW | 1K0 199 232 G |
---|---|
AUDI | 1K0 199 232 G |
SEAT | 1K0 199 232 G |
SKODA | 1K0 199 232 G |
VW (FAW) | 1K0199232G |
SKODA (SVW) | 1K0199232G |
SKODA (SVW) | 1K0199232J |
VW (FAW) | 1K0199232J |
VW | 1K0 199 232P |
AUDI | 1K0199232P |
SKODA | 1K0199232P |
VW (FAW) | 1K0199232P |
SKODA (SVW) | 1K0199232P |
VW (FAW) | 1KD199232 |
SKODA (SVW) | 1KD199232 |
VW (SVW) | 1K0 199 232 G |
VW | 2k0 199 232 |
SEAT | 1K0 199 232P |
AUDI | 1K0199232J+ |
SEAT | 1K0199232J+ |
SKODA | 1K0199232J+ |
VW | 1K0199232J+ |
VW (SVW) | 1K0199232P |
VW (SVW) | 1K0199232J |
EGT | 211559EGT |
---|---|
QUINTON HAZELL | EMS8230 |
TRW | JBU690 |
DELPHI | TD523W |
MONROE | L29861 |
FEBI BILSTEIN | 27071 |
METZGER | 6-SB30 |
LUO'S | 730163 |
FEBI BILSTEIN | 32541 |
NK | 5104738 |
OCAP | 1215717 |
VAICO | 10-0707 |
SWAG | 30 92 7071 |
MOOG | VO-SB-2337 |
VAICO | V10-0707 |
NK | 51047104PRO |
NK | 5104738PRO |
TOPRAN | 111 021 |
Borsehung | B11351 |
MEYLE | 100 199 0086/S |
MEYLE | 1001990086 |
SIDEM | 863633 |
LEMFÖRDER | 34763 01 |
A.B.S. | 270582 |
FIRST LINE | FSK6495 |
RUVILLE | 985462 |
SASIC | 2256002 |
TRISCAN | 8500 29861 |
MEYLE | 100 199 0086/HD |
MEYLE | 100 610 0042 |
MEYLE | 100 610 0086/HD |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname