Läbimõõt [mm] | 50 |
---|---|
Pingutusrulli kasutus | mehhaaniliselt |
Laius (mm) | 31 |
VOLVO | 30855993 |
---|---|
VOLVO | 3343741 |
OPEL | 4401 609 |
RENAULT | 77 00 726 440 |
MITSUBISHI | M343741 |
VAUXHALL | 44 01 609 |
OPEL | 91 09 609 |
VAUXHALL | 91 09 609 |
MITSUBISHI | M855993 |
EGT | 291660EGT |
---|---|
DAYCO | ATB2050 |
HK | S310 |
GATES | T41157 |
GATES | Z80083 |
QUINTON HAZELL | QTT112 |
FEBI BILSTEIN | 04199 |
FEBI BILSTEIN | 4199 |
RUVILLE | 55502 |
HUTCHINSON | HTG 02 |
HUTCHINSON | HTG 02.I |
SWAG | 60 03 0004 |
BLUE PRINT | ADC47650 |
Schaeffler LuK | F-39508.5 |
Schaeffler LuK | F-123776 |
LEMFÖRDER | 663 000 137 |
SKF | VKM 16101 |
TRISCAN | 8646 10111 |
SNR | GT355.11 |
Schaeffler INA | 531 0061 10 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J1145042 |
AUTOMEGA | 1600107 |
OPTIMAL | 0-N173 |
MAPCO | 23152 |
KAVO PARTS | DTE-5545 |
AUTOMEGA | 1300751 |
OPTIMAL | 0-N865 |
JP GROUP | 1212201309 |
QUINTON HAZELL | QTT900 |
BREDA LORETT | TDI1838/M |
LEMFÖRDER | 15639 01 |
AIRTEX | TP-0017 |
PEX | 20.3176 |
LEMFÖRDER | 15639 |
JAPANPARTS | BE-527 |
JP GROUP | 1212201300 |
Schaeffler LuK | F-123473 |
Schaeffler LuK | 531 0061 10 |
Schaeffler LuK | 531 0061 00 |
Schaeffler LuK | F-123230 |
BREDA LORETT | CR 1838/M |
GMB | GT60100 |
CONTINENTAL CTAM | V55502 |
JPN | 40R5013-JPN |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname