Süütepool | Ühenduse tüüp SAE |
---|---|
Pistikkontaktide arv | 2 |
AKUSAN | K7R001AKN |
---|---|
VPM | VPM7700113357 |
BorgWarner (BERU) | 0040100052 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | 19050010 |
FACET | EPS 1.970.432 |
FACET | KW 470 432 |
MEYLE | 16-14 885 0000 |
TESLA | CL100 |
SAGEM | 215952732 |
DELPHI | CE20014 |
JANMOR | JM5359 |
LUCAS | DMB804 |
ACI-AVESA | ABE-007 |
ACI-AVESA | ABE-008 |
BRECAV | 111.003 |
METZGER | 0880200 |
MEAT & DORIA | 10300 |
HELLA | 5DA 749 475-161 |
HELLA | 5DA 749 475-781 |
BBT | IC15100 |
ERA | 880009 |
SIDAT | 85.30164 |
FACET | 9.6332 |
FAE | 80203 |
HOFFER | 8010300 |
TRISCAN | 8860 25004 |
ANGLI | 15065 |
VALEO | 245104 |
VALEO | 245328 |
NGK | 48002 |
BOSCH | 0 986 221 045 |
BREMI | 20111 |
FEBI BILSTEIN | 21666 |
EFI Automotive | 156200 |
DELPHI | CE20014-12B1 |
MEYLE | 16-14 885 0002 |
BLUE PRINT | ADN11480 |
HELLA | 5DA 358 000-411 |
BorgWarner (BERU) | 0040100048 |
BorgWarner (BERU) | ZS052 |
BorgWarner (BERU) | ZS552 |
FACET | 9.6277 |
EPS | 1.970.432 |
MAGNETI MARELLI | 060717035012 |
JAPANPARTS | BO-100 |
TOPRAN | 207 022 |
BOSCH | 0 986 221 001 |
EFI Automotive | 156200 |
HITACHI | 133800 |
BorgWarner (BERU) | ZS 052 |
BorgWarner (BERU) | 0 040 100 052 |
BorgWarner (BERU) | 0 040 100 071 |
BorgWarner (BERU) | 0 040 100 552 |
BorgWarner (BERU) | ZS 552 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname