Asukoht | esisild mõlemapoolselt |
---|
FORD | 1 102 592 S1 |
---|---|
VW | 1J0 412 249 S1 |
VW | 357412331 |
SEAT | 357 412 331 A |
VW | 357 412 331 A |
SEAT | 357 412 331 AS |
VW | 357 412 331 AS |
VW | 357 412 331 AS1 |
FORD | 7 201 688 S1 |
FORD | 7 201 848 |
FORD | 7201848S1 |
FORD | 7 201 848 S1 |
VW | 7M0412331 |
SEAT | 7M0 412 331 S1 |
FORD USA | 95VW 3K031 AA S1 |
FORD USA | 95VW 3K099 AA S1 |
FORD USA | 95VW 3K099 AB S1 |
SEAT | 357 412 331 AS1 |
FORD | 1102592 |
SEAT | 1J0412249 |
SKODA | 1J0412249 |
VW | 1J0412249 |
AUDI | 1J0412249 |
SEAT | 357412249 |
AUDI | 357412249 |
SKODA | 357412249 |
VW | 357412249 |
AUDI | 357412249A |
SEAT | 357412249A |
SKODA | 357412249A |
VW | 357412249A |
SMART | 4503300051 |
FORD | 7201688 |
FORD | 95VW3K031AA |
CHEVROLET | 96535010 |
EGT | 181202EGT |
---|---|
FEBI BILSTEIN | 01117 |
KYB | SM1704 |
FIRST LINE | FSM5029 |
NK | 672510 |
CORTECO | 21652902 |
FAI AutoParts | SS3068 |
SACHS | 802 261 |
ORIGINAL IMPERIUM | 32296 |
3RG | 45735 |
DELPHI | BSJ10041 |
CAUTEX | 010133 |
OSSCA | 01711 |
FARE SA | 1955 |
TALOSA | 63-04969 |
MONROE | MK067 |
SNR | KB657.04 |
OPTIMAL | F8-1034S |
MONROE | 904905 |
LUO'S | 750010A |
SIDEM | 863407 KIT |
TALOSA | 63-04967 |
STELLOX | 71-11910-SX |
Metalcaucho | 02812 |
ORIGINAL IMPERIUM | 32296/2 |
LEMFÖRDER | 26642 01 |
OCAP | 8400051 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname