Asukoht | Esisild |
---|---|
OE-numbri jaoks | 6Q0411315N |
Kaal (g) | 363 |
Varras | Stabilisaatori otsavarras |
EGT | 131063EGT |
---|---|
SOMORA | 355488 |
BLUE PRINT | ADV188501 |
FARE SA | F0704SK |
TOPRAN | 109 136 |
FIRST LINE | FDL6547HD |
MEYLE | 116 060 0045 |
METZGER | 53006318 |
OPTIMAL | G7-1020 |
FAI AutoParts | BLR063 |
FAI AutoParts | SS6024 |
FAI AutoParts | BLR024 |
METZGER | 83006318 |
BUGIAD | BSP20361 |
SKF | VKDS 341000 |
VAICO | V10-2011 |
AKRON-MALÒ | 17406 |
DYS | 30-83822 |
GSP | S050038 |
MAXGEAR | 72-1474 |
CAUTEX | 461062 |
FIRST LINE | FDL7471 |
BGA | LS9606 |
STELLOX | 56-01014A-SX |
Metalcaucho | 04792 |
STC | T404792 |
FEBEST | 2323-9N5F |
STARLINE | 40.16.735 |
UNIGOM | 391182 |
AUTLOG | FT1210 |
FARE SA | F0004A |
TRICLO | 783785 |
FAG | 818 0070 10 |
BUGIAD | BAP55049 |
DYS | 30-83629 |
DYS | 30-88130 |
DELPHI | TC1086 |
AKRON-MALÒ | 17406 |
AKRON-MALÒ | 9601014 |
TEDGUM | 00728335 |
LEMFÖRDER | 25463 02 |
FEBI BILSTEIN | 19518 |
SWAG | 30 91 9518 |
MOOG | VO-LS-0494 |
MEYLE | 116 060 0000/HD |
FIRST LINE | FDL6547 |
RUVILLE | 917814 |
LEMFÖRDER | 25463 |
TRISCAN | 8500 29617 |
SIDEM | 57060 |
MEYLE | 116 060 0000 |
MONROE | L29617 |
MAPCO | 59812HPS |
VAICO | V10-7243 |
BIRTH | BX0063 |
SASIC | 9005089 |
ESEN SKV | 04SKV463 |
DAYCO | DSS1002 |
KAVO PARTS | SLS-10004 |
FRAP | F5122 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname