Veepumba versioon | hammasrihmülekanne |
---|---|
Hammastehulk 1 | 135 |
Laius 1 (mm) | 19 |
VW | 030.109.119AB |
---|---|
SEAT | 030 109 119H |
VW | 030 109 119H |
SEAT | 030 109 119M |
VW | 030 109 119M |
SEAT | 030 109 119S |
VW | 030 109 119S |
SEAT | 030 121 005S |
VW | 030 121 005S |
SEAT | 030 121 008A |
VW | 030 121 008A |
SEAT | 030 121 008C |
VW | 030 121 008C |
SEAT | 030 121 008CX |
VW | 030 121 008CX |
SEAT | 030 198 119B |
VW | 030 198 119B |
VW | 030 109 119AG |
VW | 030 109 119G |
MGA | 676K2 |
---|---|
QUINTON HAZELL | QBPK6680 |
HEPU | PK05410 |
CONTITECH | CT846WP2 |
SKF | VKMC 01107 |
BOSCH | 1 987 948 865 |
RUVILLE | 55719701 |
Schaeffler INA | 530 0199 30 |
RUVILLE | 55719702 |
FEBI BILSTEIN | 45129 |
GK | K980137A |
MGA | 676K1 |
SNR | KDP457.510 |
BREDA LORETT | KPA0654B |
SASIC | 3906088 |
AIRTEX | WPK-158202 |
SALERI | K1PA941 |
BUGATTI | KBU8707B |
OMB | KMB8707B |
OPTIBELT | KT 1285 W1 |
TRISCAN | 8647 290013 |
JP GROUP | 1114106819 |
JP GROUP | 1114108319 |
JP GROUP | 1114108419 |
KWP | KW676-1 |
OPTIMAL | SK-1592AQ1 |
JP GROUP | 1114108019 |
METELLI | 30-0676-1 |
HELLA | 8MP 376 800-891 |
GATES | KP25427XS |
DAYCO | KTBWP3411 |
MICHELIN EngineParts | SMAWK0130-2 |
CONTINENTAL CTAM | CT846WP2 |
DOLZ | KD231 |
GGT | KPA20231 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname