Nominaalpinge (V) | 12 |
---|---|
Pumbatüüp | Monopump |
Pistikukatte kuju | ovaalne |
OE-numbri jaoks | 6712 8 377 430 |
Pistikkontaktide arv | 2 |
Rakendustüüp | elektriline |
BMW | 6712 0 154 875 |
---|---|
BMW | 6712 8 362 157 |
BMW | 6712 8 377 430 |
BMW | 6712 8 377 613 |
BMW | 67126973097 |
FEBI BILSTEIN | 26274 |
---|---|
METZGER | 2220023 |
VEMO | V10-08-0208 |
ERA | 465009 |
CAUTEX | 954631 |
Metalcaucho | 02075 |
WE PARTS | 441450120 |
HELLA | 8TW 006 849-031 |
QUINTON HAZELL | QWP040 |
FEBI BILSTEIN | 103611 |
SWAG | 32 92 6274 |
SWAG | 40 10 3611 |
MAPCO | 90813 |
JP GROUP | 1198500700 |
QUATTRO FRENI | QF00T00911 |
QUATTRO FRENI | QF00N00016 |
A.I.C. Competition | 51763 |
3RG | 88101 |
STC | T402075 |
FARE SA | 9734 |
TRICLO | 190382 |
CSV electronic parts | CBL5183 |
HERTH+BUSS ELPARTS | 65451048 |
MEYLE | 313 067 0001 |
CONTINENTAL/VDO | 246-086-001-007Z |
BLUE PRINT | ADB110301 |
SIDAT | 5.5183 |
FISPA | 5.5183 |
CONTINENTAL/VDO | 246-086-001-004 |
WILMINK GROUP | WG1925804 |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 07.61.022 |
BLIC | 5902-06-0019P |
BBR Automotive | 001-10-26312 |
ÜRO Parts | 3B7955681 |
MAXGEAR | 45-0053 |
CONTINENTAL/VDO | 246-086-001-004 |
CONTINENTAL/VDO | 246086001007Z |
METZGER | 2220116 |
AIC | 51763 |
MAXGEAR | 45-0028 |
PATRON | P19-0064 |
AUTOTEAM | E5183 |
SPJ | SP-100 |
LECOY | SP-100 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname