Täiendav tooteinfo 2 | koos kuullaagriga |
---|---|
Laagritüüp | Kumm-metall tüüpi puks |
BMW | 2612 1 225 152 |
---|
FEBI BILSTEIN | 07108 |
---|---|
LEMFÖRDER | 10485 01 |
BIRTH | 5133 |
ACEMARK | 186371 |
AKRON-MALÒ | 232951 |
RUVILLE | 785060 |
MEYLE | 300 261 2100 |
JP GROUP | 1453900200 |
GSP | 510627 |
KRAFT AUTOMOTIVE | 4422540 |
PATRON | PSB1010 |
STELLOX | 71-21259-SX |
PROFIT | 2311-0057 |
FORMPART | 12415002/S |
BBR Automotive | 001-10-22942 |
BBR Automotive | 003-30-13878 |
A.I.C. Competition | 50464 |
LEMFÖRDER | 10485 03 |
SWAG | 20 87 0005 |
TRISCAN | 8540 11307 |
MEYLE | 300 261 2190/S |
VAICO | V20-0523 |
JP GROUP | 1453900209 |
VAICO | V20-0379 |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 08.34.058 |
LEMFÖRDER | 10485 02 |
LEMFÖRDER | 10485 04 |
QUINTON HAZELL | EM3088 |
Schaeffler FAG | 775 0002 10 |
VEMA | VE5133 |
OSSCA | 11388 |
QH Benelux | EM3088 |
ITN | 11-06-0030 |
ÜRO Parts | 26121225152 |
ORIGINAL IMPERIUM | 30164 |
UNIGOM | 381005 |
FARE SA | 4066 |
AKRON-MALÒ | 232951 |
CAUTEX | 770933 |
Metalcaucho | 48744 |
STC | T448744 |
AIC | 50464 |
WILMINK GROUP | WG2028629 |
G.U.D | GBC001039 |
BORG & BECK | BPB1050 |
FIRST LINE | FPB1050 |
OPTIMAL | F3-9974 |
OPTIMAL | F3-9985 |
MDR | GSP-510627 |
SPICER | B-10109-00 |
WILMINK GROUP | WG2239122 |
WELTE | 00020021-GE |
EDS – ALL DRIVESHAFT | 00020021-GE |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname