Rakendustüüp | mehhaaniliselt |
---|---|
Täiendav tooteinfo 2 | koos juhthülsiga |
OE-numbri jaoks | 02T 141 170C |
Oluline on võrrelda vana uue osaga (eriti OE-numbrit) |
AUDI | 02T 141 165B |
---|---|
SEAT | 02T 141 165B |
SKODA | 02T 141 165B |
VW | 02T 141 165B |
AUDI | 02T 141 165F |
SEAT | 02T 141 165F |
SKODA | 02T 141 165F |
VW | 02T 141 165F |
AUDI | 02T 141 170 |
SKODA | 02T 141 170 |
SEAT | 02T 141 170 |
VW | 02T 141 170 |
AUDI | 02T 141 170C |
SEAT | 02T 141 170C |
SKODA | 02T 141 170C |
VW | 02T 141 170C |
MAPCO | 12801 |
---|---|
JP GROUP | 1130301400 |
KAWE | 990102 |
STATIM | 3.71L |
MECARM | MR8373 |
MECARM | MR8375 |
3RG | 22714 |
3RG | 22717 |
PROCODIS FRANCE | BE827 |
OSSCA | 06322 |
vika | 31410035601 |
vika | 31410036101 |
CLUTCHNUS | MB561 |
CLUTCHNUS | MB777 |
ORIGINAL IMPERIUM | 41214 |
FEBI BILSTEIN | 34860 |
SACHS | 3151 272 935 |
ACEMARK | 121683 |
BBR Automotive | 002-30-11702 |
BUGIAD | BSP20701 |
JP GROUP | 1130412619 |
KAGER | 15-0187 |
KM Germany | 069 1907 |
SACHS | 3189 000 931 |
BLUE PRINT | ADV183307 |
MJ Allen Automotive | CK9819 |
LuK | 500 1065 20 |
LuK | 500 1065 10 |
LuK | 414 0139 20 |
SWAG | 30 93 4860 |
AISIN | BE-SK03 |
PROFIT | 2530-2188 |
KM Germany | 069 1065 |
ITN | 03-BR-0015CR |
FEBI BILSTEIN | 174061 |
GMB | GC37110 |
WILMINK GROUP | WG2236023 |
WILMINK GROUP | WG2229580 |
WILMINK GROUP | WG2231692 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname