Asukoht | Tagasild |
---|---|
Pikkus (mm) | 200 |
Keermemõõt | M10x1 |
Seeria | JP GROUP |
Täiendav tooteinfo | banjo ühendusega |
OPEL | 5562079 |
---|---|
GENERAL MOTORS | 90498331 |
OPEL | 5562114 |
EGT | 390237EGT |
---|---|
GIRLING | 9004471 |
CAR | TF639X |
REMSA | G1904.26 |
ROADHOUSE | 1904.26 |
JP GROUP | 885562079 |
WOKING | G1904.26 |
BSG | BSG 65-730-023 |
ATE | 24.5241-0200.3 |
BOSCH | 1 987 476 201 |
QUINTON HAZELL | BFH4903 |
TRW | PHD471 |
FERODO | FHY2241 |
FTE | 204E.865E.0.1 |
TRISCAN | 8150 24214 |
DELPHI | LH6073 |
METZGER | 4112818 |
NK | 853653 |
MAPCO | 3859 |
CORTECO | 19026813 |
MEYLE | 614 562 0015 |
A.B.S. | SL 5095 |
LPR | 6T46791 |
CEF | 511894 |
BREMBO | T 59 015 |
HELLA | 8AH 355 462-601 |
BORG & BECK | BBH6828 |
JURID | 172504J |
VAICO | V40-4112 |
SASIC | 6606046 |
KAWE | H4482 |
TOPRAN | 206 119 |
MAXGEAR | 52-0220 |
ABE | C84139ABE |
ABE | C84150ABE |
OSSCA | 23598 |
UNIGOM | 377573 |
MOTRIO | 8660001188 |
AKRON-MALÒ | 8936 |
Stark | SKBH-0820218 |
ITALIE FIAAM | 35SKV086 |
QUICK BRAKE | 58.939 |
MTR | 12162171 |
FTE | 9240377 |
National | NBH6336 |
RICAMBIFLEX GM | 02360452 |
ASHUKI by Palidium | PAL3-0060 |
RIDEX | 83B0219 |
BRAXIS | AH0382 |
BRAXIS | AH0422 |
ADRIAUTO | 33.1264 |
KRAFTVOLL GERMANY | 07080887 |
MEHA AUTOMOTIVE | MH72856 |
HART | 254 083 |
A.Z. Meisterteile | AZMT-44-030-1299 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname